يکشنبه ۴ خرداد ۱۳۹۹ ساعت ۱۹:۵۸
کد مطلب : 88820
منبع : خبرگزاری مهر
در سالروز آزادی خرمشهر؛

قبور شهدای سوم خرداد قم گلباران شد

قم نيوز : همزمان با سالروز آزادسازی خرمشهر، گلزار شهدای سوم خرداد قم با حضور تعدادی از مسئولان استان و جمعی از خانواده معظم شهدای فتح خرمشهر غبارروبی و عطر افشانی شد.
قبور شهدای سوم خرداد قم گلباران شد
قبور شهدای سوم خرداد قم گلباران شد
به گزارش قم نیوز در مراسمی که امروز شنبه در گلزار شهدای سوم خرداد قم با حضور مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان، مدیرکل پدافند غیر عامل استان، نیروهای سپاه علی بن ابیطالب (ع) و جمعی از خانواده معظم شهدای فتح خرمشهر برگزار شد، ضمن قرائت قرآن و پخش سرود ملی، گروه سرود به اجرای برنامه پرداخت و سپس حاضران با ادای احترام به ساحت شهدا، قبور مطهر شهدا را گلباران و عطر افشانی کردند.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان قم در حاشیه این مراسم گفت: در جریان آزادسازی خرمشهر در عملیات بیت المقدس ۲۱۳ شهید از استان قم تقدیم شد.

حجت الاسلام حسن هنرمند افزود: تعداد ۶۰ شهید عملیات فتح خرمشهر در گلزار سوم خرداد در جوار حرم مطهر حضرت معصومه (س) به خاک سپرده شدند و مزار مابقی شهدای فتح خرمشهر در سایر گلزارهای استان قم است.

وی ادامه داد: به فرمایش حضرت امام راحل فتح خرمشهر به واقع فتح ارزشها بود، ارزشهایی که شهدا به خاطر آن جانشان را تقدیم کردند و نسل امروز باید پاسدار این ارزش‌ها باشد.
انتهای پیام / 137
https://qomnews.ir/vdcfxcdc.w6dc0agiiw.html
نام شما
آدرس ايميل شما