شنبه ۱۸ شهريور ۱۳۹۱ ساعت ۱۳:۲۱
کد مطلب : 8898
خامه یار خبر داد:

تهیه بیش از 10هزار عکس از مناطق زلزله زده توسط عکاسان قمی

قم نيوز : قم نیوز: معاون مطبوعات و تبلیغات اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قم از تهیه بیش از ۱۰هزار قطعه عکس از مناطق زلزله زده آذربایجان شرقی توسط خبرنگاران و عکاسان قمی خبر داد.
تهیه بیش از 10هزار عکس از مناطق زلزله زده توسط عکاسان قمی
به گزارش قم نیوز، محمد خامه یار صبح امروز در گفت و گو با خبرنگاران اظهار داشت: خبرنگاران و عکاسان قمی در روزهای گذشته با حضور در مناطق زلزله زده آذربایجان شرقی بیش از ۱۰هزار قطعه عکس تهیه کردند و سفرنامه های زیبایی نیز نوشتند.

وی به برپایی نمایشگاه و مراسمی در وزارت کشور اشاره کرد و گفت: با هماهنگی صورت گرفته با وزیر محترم فرهنگ و ارشاد اسلامی، در نظر داریم این عکس ها به صورت نمایشگاهی درآمده و در وزارت کشور به نمایش گذاشته شود و در مراسمی از این عکاسان نیز تجلیل به عمل آید.

معاون مطبوعات و تبلیغات اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قم ابراز داشت: برخی از این تصاویر که نشان دهنده عدم نظارت کافی در معماری بوده، می تواند در نهادهای آموزشی مورد واکاوی قرار گیرد، ضمن اینکه تعدادی از این عکس ها نیز مشکلات زلزله زدگان و میزان خرابی ها را نشان می دهد.

خامه یار ضمن تقدیر و تشکر از خبرنگاران و عکاسانی که در این مناطق حضور پیدا کردند، عنوان کرد: اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قم در نظر دارد در مراسمی از این عکاسان، خبرنگارانی که سفرنامه نوشتند و همچنین کسانی که در ۶ ماهه اول سال در جشنواره ها و برنامه های مختلف رتبه کسب کرده اند، تجلیل به عمل آورد.

وی در پایان از برپایی نمایشگاه عکس های گرفته شده از مناطق زلزله زده با همکاری هلال احمر در قم خبر داد.

انتهای پیام/۱۰۵
https://qomnews.ir/vdce.o8vbjh8vv9bij.html
نام شما
آدرس ايميل شما