سه شنبه ۱۳ خرداد ۱۳۹۹ ساعت ۲۱:۳۹
کد مطلب : 89045
منبع : خبرگزاری تسنیم

5 هزار بسته حمایتی توسط اداره کل اوقاف قم میان آسیب دیدگان کرونایی و نیازمندان توزیع شد

قم نيوز : مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان قم گفت: از محل موقوفات و کمک‎های خیرین تاکنون ۵ هزار بسته معیشتی به ارزش تقریبی هر بسته ۴۰۰ هزار تومان تهیه و در اختیار آسیب دیدگان کرونایی و نیازمندان توزیع شد.
۵ هزار بسته حمایتی توسط اداره کل اوقاف قم میان آسیب دیدگان کرونایی و نیازمندان توزیع شد
۵ هزار بسته حمایتی توسط اداره کل اوقاف قم میان آسیب دیدگان کرونایی و نیازمندان توزیع شد
به گزارش قم نیوز حجت‎‌الاسلام والمسلمین عباس اسکندری اظهار داشت: با توجه به شیوع کرونا در کشورمان و همچنین لزوم کمک به نیازمندان و اقشار کمتربرخوردار، طرح تهیه و توزیع بسته‎های معیشتی، از اسفندماه در دستور کار اداره کل اوقاف قرار گرفت.

وی افزود: با تدارک وسیعی که صورت گرفت، از محل موقوفات و کمک‎های خیرین تاکنون 5 هزار بسته معیشتی به ارزش تقریبی هر بسته 400 هزار تومان تهیه شد.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان قم با بیان اینکه این بسته‎ها شامل مواد غذایی و ملزومات بهداشتی بودند، گفت: کار بسته‎بندی این ارزاق با حضور خدام بقاع متبرکه و گروه‎های جهادی با مرکزیت آستان مقدس امامزاده موسی مبرقع(ع) صورت گرفت.

اسکندری عنوان کرد: هیئت امنا، خدام و ائمه جماعات بقاع متبرکه، خانواده‌های نیازمند محدوده هر بقعه را شناسایی کردند و در ادامه عوامل توزیع، بسته‌های حمایتی را درب منزل آنها تحویل دادند.

وی گفت: به این ترتیب طی سه مرحله، 5 هزار بسته معیشتی با اعتباری بالغ بر 2 میلیارد تومان توسط اداره کل اوقاف قم تهیه و در بین نیازمندان توزیع شد.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان قم افزود: در زمینه رزمایش کمک مومنانه که بسیار عظیم برگزار شد مردم مشارکت بسیار خوبی داشتند، کشورهای غربی با ادعای تمدن و حقوق بشر در زمینه کرونا نقاب شان کنار رفت و مشخص شد همه حرف های آنها شعار است.

اسکندری خاطرنشان کرد: در زمینه تهیه داروی نیازمندان و همچنین درمان این عزیزان اقدامات بسیار خوبی توسط اداره کل اوقاف استان انجام شده است و خیران نیز در این زمینه اهتمام ویژه ای داشتند.

انتهای پیام/ 137
https://qomnews.ir/vdcftxdc.w6d1jagiiw.html
نام شما
آدرس ايميل شما