يکشنبه ۱۸ خرداد ۱۳۹۹ ساعت ۱۵:۴۲
کد مطلب : 89121
منبع : خبرگزاری مهر

وزیر اطلاعات: پیام مسئولان امنیتی برای آحاد جامعه باید آرامش و اطمینان باشد

قم نيوز : وزیر اطلاعات، با بیان اینکه پیام مسئولان امنیتی برای آحاد جامعه باید آرامش و اطمینان باشد، گفت: کار امنیتی به همراه رعایت اخلاق اسلامی ماندگارترین امنیت را برای جامعه به همراه دارد.
پیام مسئولان امنیتی برای آحاد جامعه باید آرامش و اطمینان باشد
پیام مسئولان امنیتی برای آحاد جامعه باید آرامش و اطمینان باشد
به گزارش قم نیوز حجت الاسلام سید محمود علوی قبل از ظهر یکشنبه در جلسه شورای تأمین استان قم، با اشاره به اثرات مخرب ناامنی افزود: تأمین امنیت جز حقوق مردم بر حاکمان است به همین دلیل تأمین امنیت برای شهروندان یکی از وظایف و اولویت‌های اساسی است.

وی بیان کرد: باید نام دستگاه‌های امنیتی و انتظامی برای کسانی که مرتکب جرم می‌شوند رعب انگیز و برای مردم آرامش آور باشد.

وزیر اطلاعات، پیوند تنگاتنگ اقتصاد، فرهنگ، توسعه سیاسی، اجتماعی و علمی با امنیت را مورد توجه قرار داد و افزود: امنیت و سلامتی به عنوان نعمت‌های الهی در سایه سایر زیرساخت‌ها محقق خواهند شد.

وی با بیان اینکه یکی از پیش نیازهای ارتقا ایمان و معنویت در جامعه توسعه امنیت است خاطرنشان کرد: خیر و برکت در سرزمین‌ها در سایه امنیت محقق خواهد شد.

حجت الاسلام علوی در بخش دیگری از سخنان خود، همدلی مسئولان استان قم در مدیریت بحران کرونا را خوب دانست و تصریح کرد: قم عملکرد مطلوبی در این راستا داشته است.

وی همچنین نقش مسئولان استان را دارای ابعاد ملی دانست و خاطرنشان کرد: تقدم کار امنیتی در وزارت اطلاعات بر پیشگیری است و بایستی تلاش مسئولان استانی نیز در همین راستا باشد.

در این مراسم ضمن قدردانی از خدمات مدیرکل پیشین اطلاعات قم در تعامل با مدیریت استان در راستای پیشگیری از تخلفات و تأمین امنیت، مدیر کل جدید اطلاعات استان قم معرفی شد.

وزیر اطلاعات در این مراسم خدمت در قم را توفیق الهی دانست.
انتهای پیام / 137
https://qomnews.ir/vdca66na.49nou15kk4.html
نام شما
آدرس ايميل شما