دوشنبه ۱۹ خرداد ۱۳۹۹ ساعت ۱۲:۰۱
کد مطلب : 89144
منبع : سايت خبری باشگاه خبرنگاران جوان
وزیر اطلاعات در آئین معارفه مدیرکل اداره کل اطلاعات قم؛

تامین امنیت برای شهروندان از اولویت‌های اساسی است

قم نيوز : علوی گفت: تامین امنیت برای شهروندان یکی از وظایف و اولویت‌های اساسی است.
تامین امنیت برای شهروندان از اولویت‌های اساسی است
تامین امنیت برای شهروندان از اولویت‌های اساسی است
به گزارش قم نیوز حجت الاسلام و المسلمین محمود علوی، وزیر اطلاعات در مراسم تودیع و معارفه مدیر کل اطلاعات استان قم، خدمت در قم را توفیق الهی دانست و گفت: نام دستگاه‌های امنیتی و انتظامی باید برای کسانی که مرتکب جرم می‌شوند رعب انگیز و برای مردم آرامش آور باشد.

وزیر اطلاعات پیوند تنگاتنگ اقتصاد، فرهنگ، توسعه سیاسی، اجتماعی و علمی با امنیت را مورد توجه قرار داد و افزود: دو مقوله امنیت و سلامتی که از سوی رسول اکرم (ص) نیز به عنوان نعمت‌های الهی یاد شده، در سایه سایر زیرساخت‌ها محقق خواهند شد.

دکتر علوی با بیان اینکه یکی از پیش نیاز‌های ارتقاء ایمان و معنویت در جامعه توسعه امنیت است، تصریح کرد: خیر و برکت در سرزمین‌ها در سایه امنیت محقق خواهد شد.

وزیر اطلاعات با اشاره به اثرات مخرب ناامنی و با بیان اینکه تامین امنیت جزء حقوق مردم بر حاکمان است، افزود: تامین امنیت برای شهروندان یکی از وظایف و اولویت‌های اساسی است.

او در بخش دیگری از سخنان خود، همدلی مسئولان استان قم در مدیریت بحران کرونا را خوب دانست و تصریح کرد: قم عملکرد مطلوبی در این راستا داشته است.

وزیر اطلاعات با بیان اینکه پیام مسئولان امنیتی برای آحاد جامعه باید آرامش و اطمینان باشد، خاطرنشان کرد: کار امنیتی به همراه رعایت اخلاق اسلامی ماندگارترین امنیت را برای جامعه به همراه خواهد داشت.

دکتر علوی همچنین نقش مسئولان استان را دارای ابعاد ملی دانست و یادآورشد: تقدم کار امنیتی در وزارت اطلاعات بر پیشگیری است و بایستی تلاش مسئولان استانی نیز در همین راستا باشد.

وزیر اطلاعات در پایان ضمن قدردانی از خدمات مدیرکل پیشین اطلاعات قم در تعامل با مدیریت استان در راستای پیشگیری از تخلفات و تأمین امنیت، مدیر کل جدید اطلاعات استان قم را معرفی نمود.

انتهای پیام/111
https://qomnews.ir/vdcfjydc.w6d1jagiiw.html
نام شما
آدرس ايميل شما