شنبه ۲۴ خرداد ۱۳۹۹ ساعت ۲۳:۱۰
کد مطلب : 89315
منبع : خبرگزاری تسنیم

خبر خوش وزیر راه برای مردم قم / وزارت راه فرودگاه قم را تکمیل می‌کند

قم نيوز : وزیر راه و شهرسازی درباره آخرین اقدامات برای تکمیل فرودگاه قم گفت: ‌از همان روز اول پیگیر اجرای این پروژه در قم بودیم و مراجع قضائی هر تصمیمی اتخاذ کنند، طبق آن عمل می‌کنیم.
خبر خوش وزیر راه برای مردم قم / وزارت راه فرودگاه قم را تکمیل می‌کند
خبر خوش وزیر راه برای مردم قم / وزارت راه فرودگاه قم را تکمیل می‌کند
به گزارش قم نیوز محمد اسلامی در جمع خبرنگاران با تشریح اجرای پروژه آزادراه قم-سلفچگان-راهجرد- اراک "شهید قاسم سلیمانی" اظهار داشت: عملیات اجرایی این پروژه در قم آغاز شد و با توجه به اینکه قم، در نقطه تلاقی از چند کریدور قرار دارد، احداث این آزاد راه دارای اهمیت زیادی است.

وزیر راه و شهرسازی افزود: این پروژه قطعه‌ای جامانده از آزاد راه شمال به جنوب کشور است که در چند سال گذشته مطالعات آن انجام شده و سرمایه‌گذاری توانمند و متخصص در جهت اجرای آن انتخاب شده است.

وی تصریح کرد: مردمی کردن اقتصاد و توجه به بخش خصوصی، یکی از راهکارهای مهم در تحقق پروژه‌هاست و وزارت در اجرای پروژه‌های راهسازی و شهرسازی از این ظرفیت‌ها استفاده می‌کند.

اسلامی عنوان کرد: قرار است این پروژه تا 1402 به اتمام برسد که امیدواریم با پیگیری استاندار قم و مدیران استانی در زمان بندی مشخص، پروژه عملیاتی شود.

وی در مورد فرودگاه قم نیز خاطرنشان کرد: از همان روز اول پیگیر اجرای این پروژه در قم بودیم و مراجع قضائی هر تصمیمی اتخاذ کنند، طبق آن عمل می‌کنیم.

وزیر راه و شهرسازی گفت: پس از رفع معارضات و موانع قانونی از طریق مراجع قضایی، عهده دار روند اجرایی و تکمیل پروژه فرودگاه قم می‌شویم، این پروژه با توجه به سرمایه بخش خصوصی و اراضی ملی دارای معارض حقوقی است که باید معارضات در جهت تسهیل اجرای فرودگاه رفع شود.
انتهای پیام / 137
https://qomnews.ir/vdcftmdc.w6d1yagiiw.html
نام شما
آدرس ايميل شما