دوشنبه ۱۶ تير ۱۳۹۹ ساعت ۱۶:۰۵
کد مطلب : 89934
منبع : خبرگزاری فارس

اعلام آمادگی مجدد گروه های جهادی طلاب برای مقابله با کرونا

قم نيوز : مسئول سازمان بسیج طلاب و روحانیون استان قم از اعلام آمادگی مجدد گروه های جهادی طلاب برای مقابله با کرونا در فاز جدید شیوع آن خبر داد.
اعلام آمادگی مجدد گروه های جهادی طلاب برای مقابله با کرونا
اعلام آمادگی مجدد گروه های جهادی طلاب برای مقابله با کرونا
به گزارش قم نیوز حجت الاسلام اسماعیل امیرزاده امروز اظهار کرد: با توجه به تأکیدات مقامات کشور و در راس آن ها مقام معظم رهبری مبنی بر هوشیاری و آمادگی همگان مبنی بر مقابله با شیوع ویروس منحوس کرونا، حدود 90 گروه جهادی طلاب استان قم آمادگی کامل دارند تا همچون ماه های گذشته به فعالیت جهادی بپردازند.

وی افزود: البته برخی از گروه های جهادی در حال حاضر نیز در راستای خدمت رسانی به مردم و محرومان به فعالیت مشغول هستند و از جمله این که به همت مدارس علمیه حضرت آمنه(س) و کریمه اهل بیت(ع)، کارگاه تولید ماسک و لباس گان شروع به کار کرده اند.

مسؤول سازمان بسیج طلاب و روحانیون استان قم همچنین گفت: در جلسه اخیری که با فرماندهان پایگاه های بسیج طلاب استان داشتیم، همه آن ها اعلام آمادگی کردند که در عرصه های مختلف به مقابله با شیوع کرونا اهتمام نموده و نیز در ادامه طرح همدلی مؤمنانه همکاری لازم را داشته باشند.

وی در ادامه ضمن درخواست همکاری و مساعدت از استانداری قم و مجموعه دستگاه ها و نهادهای استانی به منظور پیشگیری از شیوع بیشتر این ویروس منحوس و نیز کمک به یاری رسانی به محرومان و نیازمندان جامعه در این شرایط سخت اقتصادی ابراز کرد: یکی از نکاتی که حتماً باید در این شرایط حساس به آن توجه داشت، لزوم پرهیز از موازی کاری در سطح استان در این باره است و این که مدیران استانی بیش از پیش به توانمندی و فعالیت همه جانبه و مخلصانه گروه های جهادی باور داشته و از این جریان مبارک حمایت کنند.

انتهای پیام/ 137
https://qomnews.ir/vdcc0oq4.2bqo18laa2.html
نام شما
آدرس ايميل شما