چهارشنبه ۲۹ شهريور ۱۳۹۱ ساعت ۱۰:۳۹
کد مطلب : 9036

هتک حرمت تنها موجب نفرت عمومی از عاملان آن می شود

قم نيوز : قم نیوز: فرمانده سپاه علی ‌بن ابیطالب(ع) گفت: آمریکا و رژیم صهیونیستی بدانند هتک حرمت تنها موجب نفرت عمومی از عاملان این حرکت‌ها می‌شود.
هتک حرمت تنها موجب نفرت عمومی از عاملان آن می شود
به گزارش قم نیوز، مهدی مهدوی‌نژاد امروز با اشاره به ساخت فیلم موهن علیه پیامبر اسلام(ص) اظهار کرد: آمریکا و رژیم صهیونیستی گمان می‌کنند با ساخت چنین فیلم‌هایی می‌توانند مردم را از اسلام دور سازند اما باید بدانند که هتک حرمت تنها موجب نفرت عمومی از عاملان این حرکت‌ها می‌شود.

وی افزود: مسلمانان همیشه از مقدسات خود دفاع می‌کنند ضمن اینکه ساخت این فیلم ماهیت واقعی دشمنان را نشان داد و مردم کشورهای منطقه را بیدارتر کرد.

فرمانده سپاه علی‌‌بن ابیطالب(ع) با بیان اینکه آمریکا و اسرائیل غاصب در صحنه جهانی با مشکلات زیادی مواجه هستند گفت: به یقین چنین اقدامی موقعیت این کشورها را در عرصه بین‌الملل با تزلزل بیشتری روبه‌رو خواهد کرد.

وی ادامه داد: دشمنان با ساخت این فیلم تهدیدات کهنه خود را بار دیگر علیه مسلمانان ابراز کردند زیرا آنها در صدد هستند که این جمله قدیمی "دین تحرک بخش نیست" و "جدایی دین از عرصه زندگی مردم" را زنده کنند.

مهدوی‌نژاد با بیان اینکه هتک حرمت مقدسات دینی در کشورهایی چون آمریکا امر تازه‌ای نیست گفت: این اقدامات مذبوحانه ادامه مسائلی چون قرآن سوزی است که بر خلاف تصور آن ها سبب بیداری مردم جهان و گسترش آیین اسلام شد.

انتهای پیام/۱۰۵
https://qomnews.ir/vdcj.tehfuqeymsfzu.html
نام شما
آدرس ايميل شما