چهارشنبه ۸ مرداد ۱۳۹۹ ساعت ۱۸:۱۳
کد مطلب : 90501
منبع : خبرگزاری مهر
معاون حوزه های علمیه خواهران:

قدرت فرماندهی شهید سلیمانی زبانزد بود

قم نيوز : معاون فرهنگی حوزه های علمیه خواهران گفت: شهید سلیمانی با وجود اینکه ساده زیست بودند اما قدرت حاکمیت و فرماندهی زبانزدی داشتند.
قدرت فرماندهی شهید سلیمانی زبانزد بود
قدرت فرماندهی شهید سلیمانی زبانزد بود
به گزارش قم نیوز معصومه ظهیری ظهر چهارشنبه در نشست مجازی آئین اختتامیه درنگ طلبگی در وصیت نامه شهید سردار سلیمانی، درنگی در وصیت نامه شهید سلیمانی را منبع خیرات برای نسل انقلابی زنده و اهل استقامت دانست و افزود: سخن گفتن از شهدا باید با ابعاد مختلف زندگی آنها عجین باشد.

وی با اشاره به ویژگی‌های شهید سلیمانی افزود: ایمان، اخلاص، ولی شناسی، پیروی از ولی، تعهد نسبت به مسئولیت‌ها و مسئولیت پذیری و دشمن شناسی از ویژگی‌های شهید سلیمانی است.

معاون فرهنگی حوزه‌های علمیه خواهران بیان کرد: سردار سلیمانی هرگز سلاح را زمین نگذاشت و مرزهای جغرافیای را درنوردید و هیچ مرزی او را محصور نکرد، اشک چشم فرزند شهیدی ایشان را به گریه می‌انداخت.

وی گفت: وصیت سفارش است و یکی از جنبه‌های اهمیت آن این است که افراد مهمترین دستاوردهای زندگی خود را در قالب وصیت به نسل بعد می‌سپارند همانگونه که حضرت علی (ع) بعد از ضربت خوردن، وصیت نامه‌ای دارند که همه اسلام از این طریق به ما رسید.

وی ابراز کرد: شهید سلیمانی با وجود اینکه ساده زیست بودند اما قدرت حاکمیت و فرماندهی زبانزدی داشتند.

ظهیری گفت: افرادی که با خداوند معامله می‌کنند جاودانه می‌شوند و خوبان در تلاشند که مسیر خود را از ادامه قدمگاه‌های آنها طی کنند بنابراین قطره قطره خون شهدا و شهید سلیمانی مسیر نورانی نسل سلیمانی‌ها را رویاند، شکوفا کرد و شجره طیبه را رشد داد.

وی با بیان اینکه شهید سلیمانی جاودانه تاریخ خواهد بود، افزود: شهید سلیمانی برای همه نسل‌ها الگو هستند و استقامت ایشان قدم‌ها را به استواری و ماندگاری واداشت و در وصیت نامه ایشان تذکری دوباره برای عالمیان وجود دارد.
انتهای پیام / 137
https://qomnews.ir/vdcezn8o.jh877i9bbj.html
نام شما
آدرس ايميل شما