شنبه ۱ شهريور ۱۳۹۹ ساعت ۱۹:۱۴
کد مطلب : 90947
منبع : خبرگزاری تسنیم

دومین مرحله توزیع سبد کالا ویژه مددجویان کمیته امداد قم آغاز شد

قم نيوز : مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) استان قم از آغاز دومین مرحله توزیع سبد کالا بین خانواده‌های تحت پوشش در قم خبر داد و گفت: هزینه صرف شده برای این سبد کالا عددی بالغ‌بر سه میلیارد و ۵۰۰ هزار تومان بوده است.
دومین مرحله توزیع سبد کالا ویژه مددجویان کمیته امداد قم آغاز شد
دومین مرحله توزیع سبد کالا ویژه مددجویان کمیته امداد قم آغاز شد
به گزارش قم نیوز اکبر میرشکار با اشاره به نقش خبرنگاران در جریان سازی‌های اجتماعی اظهار داشت: کمیته امداد امام خمینی(ره) از نهادهای خدمت رسان بوده که با همکاری خبرنگاران و رسانه‌ها می‌تواند نقشی مثمرثمرتر برای مردم داشته باشد.

وی با ابراز خرسندی از افزایش 40 درصدی درآمدهای محلی کمیته امداد تصریح کرد: در چهار ماه نخست امسال نسبت به چهار ماه مشابه سال گذشته 70 درصد رشد در جمع‌آوری کمک‌های مردمی ثبت‌شده است.

مدیرکل کمیته امداد استان قم از توزیع 137 پرس غذا طی هفته گذشته در بین نیازمندان خبر داد و اظهار داشت: در روز عید غدیر با همکاری سپاه و بسیج 50 هزار پرس غذای گرم توزیع‌شده و تا یک هفته آینده نیز روزانه 5 هزار پرس غذا با همکاری تولیت حضرت معصومه (س) توزیع می‌شود.

میرشکار توزیع مرحله دوم سبد کالا را از تاریخ 15 مردادماه اعلام کرد و گفت: این سبد کالا برای حفظ کرامت این افراد به‌صورت شارژ کارت ولایت آن‌ها انجام‌شده و روزانه بیش از 800 خانواده با مراجعه به فروشگاه رفاه مایحتاج خود را تهیه می‌کنند.

وی محتوای سبد کالای دوره دوم را شامل 10 کیلو برنج، 4 کیلو مرغ و 3 لیتر روغن دانست و ادامه داد: تا هفته آینده 23 هزار خانواده تحت پوشش کمیته امداد کالاهای خود را دریافت کرده و هزینه صرف شده برای این سبد کالا عددی بالغ‌بر سه میلیارد و 500 هزار تومان بوده است.

انتهای پیام/ 137
https://qomnews.ir/vdciy3a3.t1au52bcct.html
نام شما
آدرس ايميل شما