پنجشنبه ۱۳ شهريور ۱۳۹۹ ساعت ۱۵:۳۰
کد مطلب : 91162
منبع : خبرگزاری فارس

ملت ایران انزجار خود را از اهانت به قرآن اعلام کنند

قم نيوز : رئیس مرکز فقهی ائمه اطهار(ع) گفت: دولت های اسلامی با سکوت خود در برابر اهانت به قرآن کریم، بی اعتقادی خویش را به قرآن اعلام می نمایند.
ملت ایران انزجار خود را از اهانت به قرآن اعلام کنند/سکوت دولت‌های ‌اسلامی بیانگر بی‌اعتقادی به قرآن است
ملت ایران انزجار خود را از اهانت به قرآن اعلام کنند/سکوت دولت‌های ‌اسلامی بیانگر بی‌اعتقادی به قرآن است
به گزارش قم نیوز در پی اهانت به قرآن کریم آیت الله محمد جواد فاضل لنکرانی با صدور بیانیه ای ضمن محکوم کردن این اقدام خواستار واکنش مسلمانان جهان به این اقدام شد.

در بیانیه این استاد برجسته حوزه علمیه قم آمده است: حادثه بسیار دلخراش اهانت به قرآن کریم و مقدسات مسلمانان که این روزها درکشور سوئد اتفاق افتاد، قلوب مسلمین و پیروان همه ادیان آسمانی را داغدار نمود؛ اهانت به قرآن کریم ، اهانت به تورات و انجیل و همه کتب آسمانی است. اهانت به قرآن کریم اهانت به همه انبیاء الهی است؛ اهانت به قرآن کریم پایمال کردن همه ارزشها و همه دستورات همه ادیان آسمانی است.کسانی که مرتکب این عمل بسیار زشت شده اند چه هدفی را دنبال می کنند؟ آیا تحمل آیات مبارزه با کفر شرک و ظلم را ندارند؟ آیا آیاتی که آینده را از آن اسلام می داند: ﴿هُوَ الَّذِی أَرْسَلَ رَسُولَهُ بِالْهُدی وَدِینِ الْحَقِّ لِیظْهِرَهُ عَلَی الدِّینِ کلِّهِ وَلَوْ کرِهَ الْمُشْرِکونَ﴾ برنمی تابند؟ آیا به خیال خام خود فکر می کنند که می توانند مانع نفوذ کتابی شوند که امروزه در درون کاخ سفید و کرملین نفوذ و سایر قدرت های غربی و شرقی رشد و نفوذ کرده است؟
این کور دلان و اربابان طراح این نقشه ننگین بدانند هرچه زمان پیش می رود اعجاز این کتاب آسمانی و نفوذ آن درقلوب بشر و مراکز علمی و تحقیقی بیشتر و بیشتر می شود.

در ادامه این بیانیه تصریح شده است: امروز انسان ها در حال بازگشت به فطرت خویش و پذیرش این کتاب و روی آوردن به اسلام هستند. دولت سوئد بداند خشم همه انسان های آزاده وهمه مسلمانان را بر انگیخت.  باید تاسف از برخورد و نادانی رئیس جمهور فرانسه خورد که به بهانه آزادی عقیده، اهانت به پیامبر اکرم صلی الله علیه و اله و سلم را محکوم نکرد!! آیا نمی داند اهانت به ایشان اهانت و تضییع حق یک میلیارد انسان است.

در این بیانیه آمده است: تاسف دیگر نسبت به سکوت دولت های اسلامی است که با سکوت خود بی اعتقادی خویش را به قرآن اعلام می نمایند. از دولت جمهوری اسلامی خصوصا وزارت محترم امور خارجه اکیدا می خواهم که شدیدترین برخورد را نسبت به این عمل اعلام نمایند. باید ملت مسلمان ایران، حوزویان و دانشگاهیان و همه اقشار مختلف انزجار خود را اعلام نمایند.

انتهای پیام/ 137
https://qomnews.ir/vdcirza3.t1azq2bcct.html
نام شما
آدرس ايميل شما