شنبه ۲۲ شهريور ۱۳۹۹ ساعت ۱۱:۳۶
کد مطلب : 91296
منبع : خبرگزاری فارس

رعد پدافند قم لیگ برتر بدمینتون را با پیروزی آغاز کرد

قم نيوز : تیم بدمینتون رعد پدافند قم توانست در نخستین رقابت خود در لیگ برتر بدمینتون دانشگاه یزد را شکست دهد.
رعد پدافند قم لیگ برتر بدمینتون را با پیروزی آغاز کرد
رعد پدافند قم لیگ برتر بدمینتون را با پیروزی آغاز کرد
به گزارش قم نیوز در هفته نخست رقابت‌های لیگ برتر بدمینتون کشور تیم رعد پدافند قم در سالن مرحوم حامد فرهمند مجموعه ورزشی شهید حیدریان قم به مصاف تیم بدمینتون دانشگاه یزد رفت.
این تیم که در رقابت‌های فصل قبل لیگ یک بدمینتون توانسته بود با کسب جایگاه دوم مجوز حضور در لیگ برتر بدمینتون کشور را کسب کند، در نخستین رقابت خود توانست دانشگاه یزد را با نتیجه سه بر دو شکست دهد.
در مسابقه انفرادی اول این رقابت، نیما رستم پور از قم موفق شد علی حیاتی از یزد را شکست دهد و در مسابقه انفرادی دوم نیز محمد پایروند از قم به مهران شهبازی از یزد باخت. در مسابقه انفرادی سوم نیز فرزین خانجانی از تیم رعد پدافند موفق شد مجتبی کاظم پور را شکست دهد.
در مسابقات دونفره نیز فرزین خانجانی و محمد پایروند از قم  موفق شدند رضا و مهران شهبازی از یزد را شکست دهند و در مسابقه دوم هم مسعود پیروزی و امیر قاسمی از قم در مقابل تیم دونفره صدرا صادقی و حسن متقی از یزد شکست خوردند.
حضور ملی‌پوشان رنک اول کشور در دو تیم بدمنیتون رعد پدافند و دانشگاه یزد به حساسیت این رقابت افزوده بود و به عقیده اهالی بدمینتون این رقابت فینال زودرس این دور از رقابت‌های لیگ برتر بدمینتون کشور بود.
نماینده بدمینتون قم با مربیگری محمدرضا مطیع هفته آینده در اصفهان مهمان تیم فولاد مبارکه این شهر خواهد بود.

انتهای پیام/ 137
https://qomnews.ir/vdcg3x9y.ak9qy4prra.html
نام شما
آدرس ايميل شما