جمعه ۱۱ مهر ۱۳۹۹ ساعت ۱۶:۳۱
کد مطلب : 91734
منبع : خبرگزاری حوزه نیوز
مسئول بسیج جامعه پزشکی قم:

عبور از پیک فعلی شیوع کرونا بدون همراهی مردم امکان پذیر نیست

قم نيوز : مسئول سازمان بسیج جامعه پزشکی استان قم تصریح کرد: حقیقتاً عبور از پیک فعلی شیوع کرونا بدون همراهی و همکاری مردم با متولیان و کادر بهداشت و درمان، امکان پذیر نیست.
عبور از پیک فعلی شیوع کرونا بدون همراهی مردم امکان پذیر نیست
عبور از پیک فعلی شیوع کرونا بدون همراهی مردم امکان پذیر نیست
به گزارش قم نیوز ابوالفضل چهره نما با اشاره به مطلب فوق اظهار داشت: متاسفانه در روزها و هفته های اخیر به جهت عدم رعایت پروتکل های بهداشتی از سوی برخی مردم و اصناف و گروه ها، شاهد اوج گیری دوباره آمار مبتلایان به کرونا و متاسفانه افزایش مرگ و میرها به این خاطر هستیم.

وی افزود: گذر از این شرایط سخت می طلبد که همه مردم نسبت به رعایت مسایل بهداشتی همکاری و تعامل لازم را با مسئولان و کادر بهداشت و درمان داشته و ضمن استفاده از ماسک و دستکش، از حضور در تجمعات و اماکن و معابر شلوغ به شدت بپرهیزند.

وی همچنین با اشاره به این که از ابتدای شیوع ویروس منحوس کرونا، بسیج جامعه پزشکی استان با تمام توان و ظرفیت خود در کنار جامعه سلامت و بهداشت و درمان قم برای مقابله با این بیماری بوده است، گفت: بسیجیان جامعه پزشکی استان قم همچون دیگر اقشار بسیجی و گروه های جهادی، مخلصانه در این عرصه حضور داشته و به خدمت پرداخته اند و فعالیت های آنان حقیقتاً یادآور جان فشانی رزمندگان در دوران هشت سال دفاع مقدس بوده است.

مسئول سازمان بسیج جامعه پزشکی استان قم ابراز داشت: هم اکنون حدود پنج هزار نفر، عضو بسیج جامعه پزشکی استان قم هستند و این عزیزان با همه توان خویش در راستای خدمات‌رسانی به مردم و محرومان و بیماران به مجاهدت مشغولند.
انتهای پیام / 137
https://qomnews.ir/vdcdo50n.yt0fs6a22y.html
نام شما
آدرس ايميل شما