شنبه ۱۹ مهر ۱۳۹۹ ساعت ۲۱:۰۲
کد مطلب : 91901
منبع : خبرگزاری فارس

جدال هندبالیست‌های پاس قم با ذوب‌آهن در آغاز لیگ برتر

قم نيوز : هندبالیست‌های تیم پاس قم امروز در نخستین مسابقه خود از فصل جدید لیگ برتر هندبال مردان باشگاه‌های کشور برابر تیم مطرح ذوب‌آهن اصفهان قرار می‌گیرند.
جدال هندبالیست‌های پاس قم با ذوب‌آهن در آغاز لیگ برتر
جدال هندبالیست‌های پاس قم با ذوب‌آهن در آغاز لیگ برتر
به گزارش قم نیوز استارت بازی‌های لیگ برتر هندبال مردان باشگاه‌های کشور که سی و سومین دوره این لیگ محسوب می‌شود از امروز با عنوان گرامیداشت شهید پورجعفری زده می‌شود و در یکی از سه مسابقه برنامه‌ریزی شده توسط سازمان لیگ، تیم هندبال پاس قم به مصاف ذوب‌آهن اصفهان می‌رود.

در نخستین بازی امروز دو تیم نیروی زمینی شهید شاملی کازرون و پرسپولیس بهبهان رو در روی هم قرار می‌گیرند، اما در دومین بازی امروز از ساعت 16:30 دقیقه تیم هندبال پاس ناجای قم به مصاف تیم مطرح ذوب‌آهن اصفهان می‌رود، در حالی که پاس برای نخستین‌بار در لیگ برتر حاضر شده است.

هدایت تیم هندبال ذوب‌آهن اصفهان را کیوان صادقی بر عهده دارد و اصفهانی‌ها که همیشه در هندبال حرف برای گفتن داشته‌اند و به عنوان یکی از قدیمی‌های هندبال شناخته می‌شوند در حالی برابر پاس ناجای قم قرار می‌گیرند که هندبال قم نیز همواره به عنوان یکی از پدیده‌ها مطرح بوده و پاس می‌تواند لقمه گلوگیری برای ذوبی‌ها باشد.

در آخرین بازی امروز تیم‌های ستارگان دشتستان و نفت و گاز گچساران باید مقابل هم صف‌آرایی کنند، اما نکته قابل توجه این است که تیم هندبال پاس ناجای قم در سال 1398 یکی از تیم‌های موفق لیگ دسته اول هندبال مردان ایران بود و با کسب نتایج بسیار خوب خود را به مرحله نهایی رساند و لیگ برتری شد.

آخرین حضور هندبال قم در لیگ برتر باشگاه‌های کشور به حدود هفت سال قبل و بازی‌های تیم صبای قم در لیگ برتر باز می‌گردد اما بعد از فروپاشی صبا دیگر هیچ تیمی از قم در لیگ برتر بازی نکرده تا امسال نوبت به تیم هندبال پاس ناجا رسیده تا متشکل از بازیکنان سرباز و چهره‌های جوان و با تجربه هندبال قم به مصاف رقبا برود.

انتهای پیام / 137
https://qomnews.ir/vdcjvheh.uqevyzsffu.html
نام شما
آدرس ايميل شما