يکشنبه ۲۷ مهر ۱۳۹۹ ساعت ۱۵:۲۵
کد مطلب : 92045

مردم قدردان نیروی انتظامی هستند

قم نيوز : امام جمعه قم گفت: وقتی مردم تدابیر نیروی انتظامی را در کشور نسبت به کارهای سخت و پرخطری که انجام می‌دهد می‌بینند قدردان هستند.
مردم قدردان نیروی انتظامی هستند / مکر دشمن با نیروی انتظامی مقتدر به نتیجه نمی‌رسد
مردم قدردان نیروی انتظامی هستند / مکر دشمن با نیروی انتظامی مقتدر به نتیجه نمی‌رسد
به گزارش قم نیوز آیت الله سیدمحمد سعیدی در آئین اهداء پرچم آستان قدس رضوی(ع) به آستان مطهر حضرت معصومه(س) که با حضور فرمانده مرزبانی ناجا و فرمانده انتظامی استان قم برگزار شد ضمن تبریک هفته نیروی انتظامی،  اظهار کرد: امسال هفته ناجا به دلیل تقارن با ایام اربعین به تاخیر افتاد و این نیروی با عظمت، مقتدر و با عزت در طول این هفته با اطلاع رسانی‌هایی که از عملکرد آن صورت می‌گیرد، توجه مردم افزایش پیدا می‌کند.

وی اضافه کرد: وقتی مردم تدابیر نیروی انتظامی را در کشور نسبت به کارهای سخت و پرخطری که انجام می‌دهد می‌بینند قدردان هستند.

تولیت حرم مطهر حضرت فاطمه معصومه(س) با بیان اینکه تمام نیروهای خدمتگزار در نظام اگر پشتیبانی مردم را داشته باشند در برنامه‌ها پیشرفت خواهند داشت، تصریح کرد: نیروی انتظامی در همه ابعاد به مردم خدمات ارائه می‌دهد و همیشه با مسائل پرخطر درگیر است، بنابراین هفته نیروی انتظامی برای مردم هفته بسیار مهمی است.

تولیت حرم مطهر حضرت فاطمه معصومه(س) ضمن تبریک هفته نیروی انتظامی به فرمانده معظم کل قوا، گفت: امیدواریم خداوند ما و همه ملت را در مسیر اهداف نیروی معزز و مکرم انتظامی حفظ  کند.

وی با بیان اینکه عده شرور که محصولات ضد فرهنگی وارد کشور می‌کنند غافلند و این رفتار در نامه اعمال شان ثبت می‌شود، تصریح کرد: کسانی که به کشور ضرر می‌زنند و برای نظام خطر می‌آفرینند، برای خودشان بی آبرویی و به مردم آسیب می‌زنند، اینها بایستی بدانند نیروی انتظامی مقتدر از جانفشانی هم دریغ ندارد، با عزت و هوشمندی مراقب هست و مکرشان به نتیجه نخواهد رسید.

آیت الله سعیدی در بخش دیگری از سخنان خود با بیان اینکه آیین زیبای پرچم گردانی ریشه قرآنی دارد، به آیه 93 سوره مبارکه یوسف اشاره کرد و گفت:اولا خود این کار شادی آفرین است، ثانیاً باعث بصیرت افزایی شده و دل‌ها را به هم نزدیک و غم از بین می‌رود، ثالثاً باعث اجتماع و یکدلی می‌شود.

سردار احمدعلی گودرزی فرمانده مرزبانی ناجا نیز در این آئین طی سخنانی با بیان اینکه مرزبانی توفیق خدمت در 8 هزار و 755 کیلومتر مرز آبی و خاکی را دارد، گفت: همکاران با تلاش شبانه روزی از حدود و ثغور کشور پاسداری می‌کنند.

وی تصریح کرد: بحمدالله علی رغم سطح تهدیدات زیادی که آمریکا، شیاطین و تفاله‌های استکبار در منطقه ایجاد می‌کنند در بحث سلاح و مهمات و اشرار مسلح به داخل کشور که اگر دقت نشود هر کدام می‌تواند اقدامات ضد امنیتی را به دنبال داشته باشد، امنیت کشور حفظ می‌شود.

فرمانده مرزبانی ناجا با بیان اینکه با تلاش‌های صورت گرفته امنیت پایدار و توسعه یافته و قابل قبولی را شاهد هستیم، اضافه کرد: مرزبانان مجاهدانی که شب و روز نمی شناسند، به صورت فی سبیل الله کار مضاعف انجام داده و اقدامات شان برای خدا و در راه خدا است.

سردار گودرزی با اشاره به خدمت سخت مرزبانی، افزود: متاسفانه برخی از 15 کشور همسایه که مشکلات امنیتی نیز دارند مرزشان یک طرفه اداره می‌شود.

وی ادامه داد: به فضل الهی مرزبانان با درک درست از واقعیت، خدمت را توفیقی الهی دانسته و به مصداق آیاتی از سوره مبارکه والعادیات که خداوند قسم یاد کرده به آتشی که از زیر سم اسبی که حدود و ثغور کشور را حفظ می‌کند امروز با روحیه ی جهاد، ایثار و فداکاری در حال خدمت هستند.

فرمانده مرزبانی ناجا با بیان اینکه نیروهای بسیج افرادی متعهد هستند و استخدام مرزبانی از بدنه بسیج است، گفت: نیروهای مرزبانی امتداد راه رزمندگان اسلام را ادامه داده و امروز باب شهادت در نیروی انتظامی از مرکزیت کشور تا مرزها باز است و نیروها خدمت را توفیقی الهی می‌دانند.

سردار گودرزی در ادامه با اشاره به آئین پرچم گردانی، افزود: از سال گذشته اقدام خوبی صورت گرفت و پرچم امام رضا(ع) در همه پاسگاه‌ها و برجک‌های مرزی حدود 5 هزار پاسگاه و برجک از شمال تا جنوب کشور عبور و در مهران به اهتزاز درآمد و امسال پرچم حرم مطهر امام رضا(ع) که همه پاسگاه‌ها و عشایر و طوایف و مرزنشینان با آن دعای ندبه و دعای کمیل خوانده اند به آستان کریمه اهل بیت حضرت فاطمه معصومه (س) اهداء می‌شود.

انتهای پیام/ 137
https://qomnews.ir/vdcjiyeh.uqe8xzsffu.html
نام شما
آدرس ايميل شما