سه شنبه ۲۹ مهر ۱۳۹۹ ساعت ۱۸:۱۸
کد مطلب : 92093
منبع : خبرگزاری فارس

پدافند هوایی قم در میهمانی صبای زنجان

قم نيوز : تیم بدمینتون رعد پدافند هوایی قم در هفته پنجم رقابت‌های لیگ برتر مردان باشگاه‌های کشور برابر میزبان خود تیم ذوب روی صبا صنعت زنجان قرار می‌گیرد.
پدافند هوایی قم در میهمانی صبای زنجان / جدال صدرنشین با قعرنشین لیگ برتر بدمینتون
پدافند هوایی قم در میهمانی صبای زنجان / جدال صدرنشین با قعرنشین لیگ برتر بدمینتون
به گزارش قم نیوز بازی‌های نیم‌فصل نخست لیگ برتر بدمینتون مردان ایران که دو هفته‌ به دلیل شیوع کرونا و عزاداری روزهای پایانی ماه صفر به تعویق افتاده بود مجددا از روز پنجشنبه اول آبان ماه پیگیری می‌شود و 6 تیم لیگ برتر در سه مسابقه مهم به مصاف یکدیگر می‌روند.

تیم رعد پدافند هوایی قم که این روزها زیر نظر محمدرضا مطیع سرمربی با تجربه خود در تالار بدمینتون فرهمندموحد مجموعه ورزشی شهید حیدریان قم تمرین می‌کند، روز چهارشنبه سی‌ام مهر ماه، قم را به مقصد زنجان ترک خواهد کرد تا از ساعت 16 روز پنجشنبه اول آبان ماه در هفته پنجم این رقابت‌ها با عنوان جام خلیج‌فارس برابر میزبان خود ذوب روی صبا صنعت زنجان قرار بگیرد.

نماینده هندبال استان قم در حالی آماده این دیدار می‌شود که از چهار مسابقه قبلی خود مقابل تیم‌های دانشگاه یزد، فولاد مبارکه سپاهان اصفهان، شهرداری شهر بابک و صنایع اردکان چهار پیروزی متوالی در کارنامه دارد و به عنوان تیم بی‌رقیب و مدعی اول قهرمانی این فصل در صدر جدول رده‌بندی جای گرفته است.

این در حالی است که پنجمین و آخرین حریف بدمینتون‌بازان رعد پدافند هوایی قم یعنی تیم ذوب‌ روی صبا صنعت زنجان هم اکنون در آخرین رتبه جدول رده‌بندی جای دارد و مصاف تیم‌های اول و آخر جدول با توجه به هدف‌هایی که دو تیم دارند یکی از مهیج‌ترین بازی‌های هفته محسوب می‌شود.

در دو مسابقه دیگر هفته پنجم لیگ برتر بدمینتون، از ساعت 16 روز پنجشنبه اول آبان ماه تیم شهرداری شهر بابک میزبان دانشگاه یزد است و بدمینتون بازان تیم صنایع اردکان در خانه خود از تیم فولاد مبارکه سپاهان اصفهان پذیرایی می‌کنند تا با انجام این بازی‌ها نیم‌فصل نخست لیگ برتر رسما پایان یابد.

انتهای پیام / 137
https://qomnews.ir/vdcc1xqo.2bqio8laa2.html
نام شما
آدرس ايميل شما