چهارشنبه ۵ آذر ۱۳۹۹ ساعت ۲۳:۳۶
کد مطلب : 92932

وضعیت کرونا در قم هنوز بسیار شکننده و هشدار دهنده است

قم نيوز : رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان قم با اشاره به این‌که مجری تغییر وضعیت رنگ‌بندی کرونایی زیر نظر ستاد ملی مبارزه با کرونا است گفت: در تغییر رنگ‌بندی کرونایی قم اختیاری نداریم و منتظر دستورات ستاد ملی مبارزه با کرونا هستیم.
وضعیت کرونا در قم هنوز بسیار شکننده و هشدار دهنده است
وضعیت کرونا در قم هنوز بسیار شکننده و هشدار دهنده است
به گزارش قم نیوز محمدرضا قدیر ظهر امروز در جلسه ستاد پیشگیری؛هماهنگی و فرماندهی عملیات پاسخ به بحران استان که در محل سالن کرامت استانداری برگزار شد، اظهار داشت: قم هرچند در رتبه بیست و سوم کشور درزمینهٔ ابتلا به کرونا قرارگرفته است اما هنوز وضعیت آن شکننده است و باکم ترین بی‌توجهی با جهش بیشتر این ویروس روبرو خواهیم شد.

مرگ روزانه 9 بیمار کرونایی در قم

رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان قم بیان کرد: کنترل و پیشگیری کرونا در قم کاملاً شکننده است و باکم ترین بی‌توجهی جهش و انتقال ویروس بیشتر خواهد شد .

قدیر با انتقاد از سهل‌انگاری برخی دستگاه‌های دولتی در امر پیشگیری و رعایت پروتکل‌های بهداشتی تصریح کرد: برخی دستگاه‌های دولتی که خود عضو این ستاد هم هستند پروتکل‌های بهداشتی و امور پیشگیری از ابتلای به کرونا را در اولویت کاری خود قرار نداده و نسبت به آن سهل‌انگاری می‌کنند.

به گفته وی؛ ارائه خدمات سلامت در قم تاکنون عادلانه و مبتنی بر حفظ کرامت مردم بوده و حداکثر خدمات به بیماران ارائه‌شده است.

قم استان بیست و سوم درزمینهٔ ابتلای به کرونا

رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان قم با اشاره به وضعیت و روند ابتلا به کرونا در قم گفت: استان قم درزمینهٔ ابتلا به بیماری در رتبه بیست و سوم کشور قرارگرفته است در بحث رنگ‌بندی‌های کرونایی ما تابع دستورات ستاد ملی مبارزه با کرونا هستیم .

قدیر افزود: دانشگاه علوم پزشکی و حتی ستاد استانی مقابله با کرونا هیچ اختیاری درزمینهٔ تعطیلی اصناف و کسب‌وکارها ندارد.

انتهای پیام/ 137
https://qomnews.ir/vdcewo8o.jh8wxi9bbj.html
نام شما
آدرس ايميل شما