چهارشنبه ۲۶ آذر ۱۳۹۹ ساعت ۱۸:۰۱
کد مطلب : 93386

قم هیچ زندانی مهریه ندارد

قم نيوز : رئیس کل دادگستری استان قم با اعلام این خبر که در استان هیچ زندانی مهریه نداریم گفت: همه تلاش ما براین است که هیچ پرونده معوقی به سال آینده موکول نشود و رسیدگی به پرونده‌ها پس از آن به روز خواهد بود.
قم هیچ زندانی مهریه ندارد
قم هیچ زندانی مهریه ندارد
به گزارش قم نیوز حجت‌الاسلام علی مظفری ظهر امروز در دیدار با آیت‌الله سعیدی تولید آستان مقدس کریمه اهل‌بیت (س) با اشاره به پیگیری‌های دستگاه قضایی استان در رسیدگی به حجم بالای پرونده‌های ارجاعی اظهار داشت: بیش از 90 درصد پرونده های معوقه در استان طی یک سال گذشته حل و فصل شده، در حال حاضر نیز به ازاری هر قاضی 1.5 برابر پرونده ارجاع می‌شود که این موضوع حجم کار را بالا می‌برد.

رئیس کل دادگستری استان قم با اعلام این خبر که در استان هیچ زندانی مهریه نداریم افزود: همه تلاش ما براین است که هیچ پرونده معوقی به سال آینده موکول نشود و رسیدگی به پرونده‌ها پس از آن به روز خواهد بود.

وی با اشاره به احکام جرائم خشن گفت: در خصوص احکام خشن نیز صدور رای صورت گرفته علاوه براینکه با اقدامات صورت گرفته نوبت‌ها در دادگاه‌های بدوی از چندماه به یک ماه کاهش یافته است.

مظفری به سطح تحصیلات علی حوزوی و دانشگاهی 70 درصد قضات در مقاطع فوق لیسانس و دکتری اشاره کرد و ادامه داد: برای به روز شدن رسیدگی به پرونده‌ها گاها در شیفت عصر نیز به صورت فوق العاده به پرونده‌ها رسیدگی می‌شود.

رئیس کل دادگستری استان قم بر لزوم تامین امنیت در شهر کریمه اهل بیت (س) اشاره کرد و گفت: امنیت شهر قم بسیار مهم است و هیچ کوتاهی را نمی‌توان پذیرفت، درخصوص حادثه گروگان‌گیری اخیر اگر برخورد اولیه قوی بود شاهد جنایات بعدی فرد نبودیم، تجریه به ما نشان داده هر جا که از احکام شرعی کوتاه آمدیم نتیجه خوبی نداشتیم.

انتهای پیام/ 137
https://qomnews.ir/vdciqpa3.t1apv2bcct.html
نام شما
آدرس ايميل شما