چهارشنبه ۲۶ آذر ۱۳۹۹ ساعت ۱۷:۱۰
کد مطلب : 93387

مسکن ملی قمی‌ها در محدوده پردیسان ایجاد می‌شود

قم نيوز : معاون استاندار قم گفت: مشکل متقاضیان قمی طرح ملی مسکن با الحاق ۵۶۰ هکتار زمین در محدوده پردیسان برطرف می‌شود.
مسکن ملی قمی‌ها در محدوده پردیسان ایجاد می‌شود
مسکن ملی قمی‌ها در محدوده پردیسان ایجاد می‌شود
به گزارش قم نیوز محسن بهشتی صبح امروز در جمع خبرنگاران با اشاره به آخرین پیگیری‌ها درباره طرح مسکن ملی قمی‌ها اظهار داشت: از یک ماه قبل که این بحث مطرح شد که 12 هزار متقاضی بناست در شهر جدید امیرکبیر اراک مسکن دار شوند.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار قم  با بیان اینکه این تصمیم‌گیری بدون اطلاع مسئولان استان اتخاذ شده بود افزود: مدیران استانی پس ازاطلاع از این موضوع به سرعت پیگیری‌های لازم را به عمل آوردند، که در نتیجه پیگیری استاندار از وزارت راه درخواست الحاق زمین کردیم تا متقاضیان و شهروندان قمی در استان قم مستقر شوند.

وی با تاکید براینکه انتقال مسکن ملی قمی‌ها به اراک هیچ منطق کارشناسی نداشت و زیبنده شهروندان قمی هم نبود ادامه داد: پس از انجام کار کارشناسی لازم، بنا شد 560 هکتار از اراضی منطقه پردیسان برای الحاق در کارگروه امور زیربنایی استان به تصویب رسید، که متعاقبا در شورای برنامه ریزی استان بعد از تصویب در شورای عالی معماری نیز به تصویب خواهد رسید تا دغدغه همشهریان رفع شود.

بهشتی خاطرنشان کرد: به همه متقاضیان مسکن ملی در شهر جدید امیرکبیر که از قم ثبت نام کردند در همین منطقه، زمین تخصیص می‌دهیم.

انتهای پیام/ 137
https://qomnews.ir/vdcjateh.uqetozsffu.html
نام شما
آدرس ايميل شما