شنبه ۲۹ آذر ۱۳۹۹ ساعت ۰۸:۵۷
کد مطلب : 93426

برنامه «عطر کوثر» از رادیو معارف پخش می‌شود

قم نيوز : مدیر گروه قرآن و اهل بیت رادیو معارف از پخش برنامه «عطر کوثر» به مناسبت سالروز ولادت حضرت زینب(س) خبر داد.
برنامه «عطر کوثر» از رادیو معارف پخش می‌شود
برنامه «عطر کوثر» از رادیو معارف پخش می‌شود
به گزارش قم نیوز سیداحمد محمودی با اشاره به تولید برنامه عطر کوثر اظهار کرد: این برنامه به منظور تبیین جایگاه شخصیت حضرت زینب(س) و بیان سیره حضرت در ابعاد مختلف عبادی و اخلاقی روز 29 آذر ماه از ساعت 21:30 مصادف با  شب ولادت حضرت زینب(س) از این رسانه پخش می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: مقدمه‌ای در زمینه وقایع تاریخی میلاد حضرت، توجه به نماز شب، زهد، شجاعت، انفاق و... با وجود مشکلات و مصائب زندگی از  جمله مباحث این برنامه است.

مدیر گروه قرآن و اهل بیت رادیو معارف با اشاره به دیگر ابعاد موضوعی برنامه عطر کوثر گفت: تقدیر از پرستاران با ایمان، خوش خلق و ایثارگر در دوران کرونا از دیگر محورهای موضوعی این برنامه است.

وی به بخش‌های مختلف برنامه عطر کوثر اشاره کرد و گفت: این برنامه دارای بخش‌های گفتاری، کارشناسی، روایی، گزارش و بسته صوتی در خصوص پرستاران به ویژه پرستاران بیماران خاص و کرونایی، شعرخوانی، مشارکت تلفنی مخاطبان، کلام بزرگان و... است.

محمودی عنوان کرد: محمدحسن جلالی به عنوان تهیه‌کننده، عباسعلی توفیقی به عنوان مجری و حجت‌الاسلام مصطفی اخوی به عنوان کارشناس این برنامه است.
 
تولید برنامه عقیله
وی از تولید ویژه برنامه عقیله به مناسبت روز ولادت حضرت زینب کبری(س) خبر داد و افزود: این برنامه با محوریت نقش الگویی حضرت زینب(س) برای زنان و دختران امروز، 30 آذر ماه از ساعت 8:15 تا 9:30 پخش می‌شود.

مدیر گروه قرآن و اهل بیت رادیو معارف مقدمه‌ای در میلاد و دوران کودکی و نحوه تربیت ایشان توسط مادر، رضایت از زندگی، نگاه به سختی‌ها، مشکلات و مصائب در زندگی و افزایش آستانه تحمل در سختی‌ها را از دیگر محورهای موضوعی این برنامه ذکر کرد.

وی خاطرنشان کرد: این برنامه از بخش‌های گفتاری، کارشناسی در دو بخش حضوری و تلفنی، گزارش تولیدی، نمایش و تعامل با شنوندگان تشکیل شده است.

محمودی یادآور شد: حمید علیخانی به عنوان تهیه‌کننده، محبوبه شیر علی به عنوان مجری و مریم اردبیلی به عنوان کارشناس این برنامه ایفای نقش می‌کنند.

انتهای پیام / 106
https://qomnews.ir/vdcd9o0n.yt0sx6a22y.html
نام شما
آدرس ايميل شما