قم نيوز : رئیس کمیسیون شهرسازی و معماری شورای اسلامی شهر قم خواستار تحقق مصوّبه های شفاف و رسمی دولت در حمایت از مدیریت شهری شد.
مصوّبه های رسمی دولت در حمایت از مدیریت شهری اجرایی شود
مصوّبه های رسمی دولت در حمایت از مدیریت شهری اجرایی شود
به گزارش قم نیوز محسن محرّری امروز در نشست رسمی و علنی شورای اسلامی شهر قم با بیان این که دفاع از حقوق مردم امری ضروری و لازم است اظهار کرد: هُشدارهایی که درباره الحاق بدون مطالعه 560 هکتار به شهر قم انجام می شود نشان می دهد صبرها لبریز شده است.

وی این هُشدارها را واقعیت هایی مهم دانست و گفت: باید اذعان داشت که مسائل شورای شهر و شهرداری قم با مجموعه استانداری یا راه و شهرسازی، یکی و دو تا نیست و مسائل مختلفی را در بر می گیرد.

عضو شورای اسلامی شهر قم با ابراز تأسف از این که مصوبه های رسمی و شفاف دولت در حمایت از مدیریت شهری محقق و اجرایی نشده است بیان داشت: نمایندگان مردم در مجلس شورای اسلامی باید حامی و پشتیبان مدیریت شهری باشند.

محرّری با اشاره به این که مدیریت استان می تواند به داد مدیریت شهری برسد خاطر نشان کرد: البته مجموعه مدیریت شهری هم باید با یکدیگر هماهنگ و صدا و مطالبه واحد داشته باشند.

رئیس کمیسیون شهرسازی و معماری شورای اسلامی شهر قم در ادامه به لزوم استفاده از فرصت مطالبه گری عمومی توجه داد و یادآور شد: در عین حال که مردم باید مطالبه گری عمومی را فراموش نکنند، مسؤولان هم باید همه همت و توان خود را به خرج دهند تا مسائل و مشکلات مردم روز به روز کمتر و کمتر شود.

وی در پایان با اشاره به اعتراض های اخیر مدیریت شهری قم به الحاق 560 هکتار زمین به محدوده شهری تصریح کرد: این اعتراض ها باید به گونه ای باشد که در کوتاه مدت به نتیجه برسد، در عین حال که نباید فضا به سمت تنش بین مسؤولان استان و شهر پیش برود، چراکه در این صورت قطعا مجموعه استان و شهر قم ضرر خواهند کرد.

انتهای پیام/ 137
https://qomnews.ir/vdcj8ieh.uqetvzsffu.html
نام شما
آدرس ايميل شما