سه شنبه ۲ دی ۱۳۹۹ ساعت ۱۴:۱۴
کد مطلب : 93527

حمل‌ونقل کالا با وجود کرونا در قم افزایش‌ یافت

قم نيوز : معاون استاندار قم گفت: طی یک سال گذشته باوجود کاهش ۸۰-۷۰ درصدی فعالیت ناوگان عمومی حمل‌ونقل مسافر، در بخش حمل‌ونقل کالا نه تنها با کاهش روبرو نبوده‌ایم بلکه در مقاطعی شاهد افزایش این روند بوده‌ایم .
حمل‌ونقل کالا با وجود کرونا در قم افزایش‌ یافت
حمل‌ونقل کالا با وجود کرونا در قم افزایش‌ یافت
به گزارش قم نیوز محسن بهشتی امروز در رزمایش آمادگی راهداری برای طرح زمستانی اظهار داشت: طی یک سال گذشته باوجود کاهش 80-70 درصدی فعالیت ناوگان عمومی حمل‌ونقل مسافر، در بخش حمل‌ونقل کالا نه تنها با کاهش روبرو نبوده‌ایم  بلکه در مقاطعی شاهد افزایش این روند بوده‌ایم .

وی با بیان اینکه عدم کاهش روند فعالیت ناوگان عمومی حمل‌ونقل کالا ، نشان از فعالیت چرخه تولید در کشور است ، ابراز کرد: با وجود کاهش منابع درآمدی سازمان راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای به دلیل تحریم‌های ظالمانه ، اما گستره‌ای از وظایف در امر نگهداری ، ارتقا و تأمین ایمنی راه‌ها در حال اجراست.

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری قم به اپیدمی ویروس کرونا و فعالیت‌های خادمان عرصه درمان اشاره و تصریح کرد: اجرای مأموریت‌های محوله در شرایط کنونی فراتر از انجام وظایف اداری و به‌نوعی ایثار و ازجان‌گذشتگی است .

وی پلیس‌راه را نیرویی همدوش راهداری و حمل‌ونقل خواند و  تصریح کرد: کاربران جاده‌ای به پشتوانه حضور و فعالیت این دو نیرو در امر تأمین ایمنی راه‌ها ،  عازم محورهای  برون‌شهری می‌شوند .

بهشتی انفکاک معاونت راهداری از ادارات کل راه و شهرسازی ‌و الحاق آن به ادارات کل حمل‌ونقل پایانه‌ها را امری مطلوب دانست و خاطرنشان کرد: گرچه در ابتدای هر انتقالی مشکلاتی وجود دارد ، اما انشالله با عبور سربلند از تحریم‌های ظالمانه ، شاهد اثرات مثبت تشکیل ادارات کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای  خواهیم بود . 

مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان قم نیز در این رزمایش اظهار داشت: بحمدالله  در سایه همت و توان فنی 140 نفر عوامل راهدار و بهره‌مندی از 120 دستگاه انواع ماشین‌آلات راهداری، آماده اجرای موفق طرح راهداری زمستانی در سطح محورهای برون‌شهری استان قم هستیم.

محمدحسن کلهری با بیان اینکه 9 راهدارخانه تجهیز و افزون بر 25 هزار تن مخلوط ماسه و نمک درآنها دپو شده است، ابراز کرد: آماده‌ایم که با پیامدهای احتمالی هر نوع بارش باران و برف در سطح محورهای برون‌شهری استان قم مقابله و از انسداد راه‌ها جلوگیری کنیم .

انتهای پیام /106
https://qomnews.ir/vdcfetd1.w6dm0agiiw.html
نام شما
آدرس ايميل شما