يکشنبه ۷ دی ۱۳۹۹ ساعت ۲۳:۳۳
کد مطلب : 93656

اولویت امروز امر به معروف و نهی از منکر مسئولین است

قم نيوز : جانشین دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان قم گفت: امر به معروف و نهی از منکر دارای مراتبی است که در حال حاضر امر به معروف و نهی از منکر مسئولین در اولویت کار ستاد است.
اولویت امروز امر به معروف و نهی از منکر مسئولین است
اولویت امروز امر به معروف و نهی از منکر مسئولین است
به گزارش قم نیوز سیدمحمدتقی حسینی در آستانه سالروز شهادت بانوی بزرگ اسلام حضرت صدیقه اطهر فاطمه زهرا سلام‌الله‌علیها ضمن تسلیت شهادت آن حضرت با اشاره به فرمایش ایشان امر به معروف را باعث اصلاح عموم مردم دانست، گفت: ریشه بسیاری از مشکلات اجتماعی، بی‌تفاوتی در سطح جامعه نسبت به این فریضه مهم است.

جانشین دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان قم در ادامه با بیان اینکه خداوند متعال در سوره مبارکه هود بی‌تفاوتی اهل خرد و اندیشه را مورد عتاب و خطاب قرار داده و فرموده چرا صاحبان خرد و اندیشه قبل از شما نسبت به انجام منکرات در جامعه بی‌تفاوت بوده‌اند، افزود: بر اساس آیات قرآن کریم و روایات اهل بیت عصمت و طهارت علیهم‌السلام و حتی بر مبنای ادله عقلی تنها راه اصلاح جامعه، مسئولیت‌پذیری و عدم بی‌تفاوتی نسبت به ترک معروفات و انجام منکرات می‌باشد.

وی بی‌تفاوتی را سمّ مهلک دانست و ادامه داد: وظیفه اصلی ستاد امر به معروف و نهی از منکر، احیای دو فریضه امر به معروف و نهی از منکر و خط بطلان کشیدن بر بی‌تفاوتی بوده و خواهد بود.

حسینی امر به معروف و نهی از منکر مسئولین را مورد اشاره قرار داده و گفت: در حال حاضر یکی از وظایف اصلی ما امر به معروف و نهی از منکر مدیران و مسئولین بوده که همه ما باید نسبت به این امر اهتمام ورزیده و از طرف دیگر طبق قانون آن‌ها نیز باید جوابگو باشند.
انتهای پیام/ 137
https://qomnews.ir/vdciqqa3.t1apw2bcct.html
نام شما
آدرس ايميل شما