چهارشنبه ۱۰ دی ۱۳۹۹ ساعت ۲۰:۵۳
کد مطلب : 93736
استاندار قم تاکید کرد:

ضرورت استفاده حداکثری از ظرفیت منطقه اقتصادی سلفچگان

قم نيوز : استاندار قم با اشاره به ضرورت حمایت وزارت بهداشت از واحدهای تولیدی در زمینه سلامت گفت: باید برنامه‌ای برای ساماندهی و استفاده حداکثری از ظرفیت‌های منطقه اقتصادی سلفچگان تدوین شود.
ضرورت استفاده حداکثری از ظرفیت منطقه اقتصادی سلفچگان
ضرورت استفاده حداکثری از ظرفیت منطقه اقتصادی سلفچگان
به گزارش قم نیوز بهرام سرمست عصر سه‌شنبه در سی و هفتمین جلسه کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید استان قم با اشاره به لزوم ارتقا بیش از پیش منطقه اقتصادی سلفچگان گفت: مسئولان باید به عنوان شریک کاری تولیدکنندگان عمل کنند و مشکلات ایشان را پیگیری کنند و در مورد مسائلی که قابل پیگیری در سطح ملی است هم نباید از هر گونه اقدامی مضایقه کرد.

وی افزود: اتصال راه آهن سراسری به منطقه اقتصادی سلفچگان امری ضروری است که تحقق این طرح از دستگاه‌های ملی پیگیری خواهد شد و مسئولان باید به سراغ واحدهای تولیدی بروند و با مسائل ایشان از نزدیک آشنا شوند و لازمه تحقق این امر یک صورت برداری صحیح از مشخصات واحدهای تولیدی و مشکلات آنها است.

استاندار قم با اشاره به ضرورت جذب سرمایه گذاران و رونق اشتغال در منطقه اقتصادی سلفچگان بیان کرد: کلنگ زنی مجتمع صنعتی ۴۱ هکتاری گروه صنعتی سپهر فدک آریا با توجه به ظرفیت بالای این واحد در اشتغال و تولید محصولات نشانگر تسهیل شرایط ورود سرمایه گذاران و حمایت مدیریت استان از تولید کنندگان و صنعتگران است و سیاست مدیریت استان تسریع در بازگرداندن واحدهای صنعتی راکد به چرخه تولید است و دستورات لازم جهت رفع مشکلات و موانع واحد تولیدی راکد شده سامان موتور در منطقه ویژه اقتصادی سلفچگان صادر شده است.

وی افزود: از سرمایه گذاران موفق که دارای سابقه فعالیت اقتصادی هستند، استقبال می‌کنیم و مجوزهای مورد نیاز برای فعالیت ایشان باید در اسرع وقت صادر شود ضرورت دارد تا برنامه‌ای در راستای ساماندهی و استفاده حداکثری از ظرفیت‌های منطقه اقتصادی سلفچگان تدوین شود و مدیران این شهرک بایستی فعال‌تر از گذشته در مسیر رونق تولید گام بردارند.

سرمست ضمن اشاره به اولویت‌دار بودن ارتباط علم و صنعت برای مدیریت استان و بهره برداری از یک واحد سلامت محور در روز سه‌شنبه گفت: یک کلینیک مشاوره تولید در شهرک صنعتی شکوهیه راه اندازی شده که در آن نیازمند افرادی هستیم که هم دانش آکادمیک و هم تجربه‌ی عملیاتی در زمینه‌ی تولید دارند و همچنین پشتیبانی از واحدهایی که در زمینه‌ی سلامت مردم و حمایت از نظام سلامت گام برداشتند، باید در دستور کار وزارت بهداشت قرار گیرد.

استاندار قم ظهر امروز در سفر به منطقه اقتصادی سلفچگان، دو شرکت آذرخش استیل پارسیان (تولید کننده ظروف فلزی آشپزخانه)، واحد نوایی (تولید کننده ی ماسک یک بار مصرف) را افتتاح و از واحد صنعتی سامان موتور (تولید کننده قطعات برقی خودرو) بازدید کرد و همچنین در پایان مراسم کلنگ زنی مجتمع صنعتی ۴۱ هکتاری گروه صنعتی سپهر فدک آسیا را انجام داد.
انتهای پیام / 137
https://qomnews.ir/vdch-qnw.23nxxdftt2.html
نام شما
آدرس ايميل شما