دوشنبه ۱۵ دی ۱۳۹۹ ساعت ۱۸:۲۸
کد مطلب : 93841
تا اطلاع بعدی؛

برق محلات قم از نیمه شب تا بامداد قطع می شود

قم نيوز : شرکت توزیع نیروی برق استان قم در اطلاعیه اعلام کرد با توجه به شرایط ویژه در تامین سوخت مورد نیاز نیروگاه‌ها تا اطلاع بعدی هر روز برق از ساعت ۲۴ تا ۴:۳۰ بامداد قطع می‌شود.
برق محلات قم از نیمه شب تا بامداد قطع می شود
برق محلات قم از نیمه شب تا بامداد قطع می شود
به گزارش قم نیوز شرکت توزیع نیروی برق استان قم در اطلاعیه اعلام کرد با توجه به شرایط ویژه در تأمین سوخت گاز مورد نیاز نیروگاه‌ها تا اطلاع بعدی هر روز برق از ساعت ۲۴ تا ۴:۳۰ بامداد قطع می‌شود.

متن این اطلاعیه به شرح زیر است:

اطلاعیه شماره ۲ شرکت توزیع نیروی برق استان قم

با توجه به شرایط ویژه کشور در تأمین سوخت گاز مورد نیاز نیروگاه‌ها در فصل سرما و لزوم صرفه جویی انرژی به استحضار می‌رساند: بر اساس دستورالعمل مدیریت اضطراری بار شبکه‌های توزیع برق و با تاکید بر استفاده از نرم افزار مدیریت اضطراری بار شبکه توزیع از مورخ ۱۴ دی ماه ۹۹، مطابق سهمیه تعیین شده هر شرکت توزیع برق تا اطلاع ثانوی هر روز از ساعت ۱۲ بامداد تا ۴.۵ صبح اجرا می‌گردد. این بدین معناست در مناطقی از استان در این ساعات به صورت نوبتی حداکثر یک و نیم ساعت خاموشی اعمال می‌شود.

از شهروندان محترم و همیشه همراه درخواست می‌شود با مشارکت در مدیریت و کاهش مصرف انرژی برق به تولید نیروگاه‌ها و کاهش مصرف سوخت در راستای حفظ پایداری شبکه برق بیش از گذشته همکاری و کمک کنند.

روابط عمومی
شرکت توزیع نیروی برق استان قم
پایان پیام/ 137
https://qomnews.ir/vdcezv8o.jh8xei9bbj.html
نام شما
آدرس ايميل شما