سه شنبه ۱۶ دی ۱۳۹۹ ساعت ۱۹:۴۴
کد مطلب : 93882

جذب 105 میلیارد تومان تسهیلات برای بخش گردشگری قم جذب شد

قم نيوز : مدیرکل اداره میراث فرهنگی؛ صنایع‌دستی و گردشگری استان قم گفت: تاکنون برای بخش گردشگری استان ۱۰۵ میلیارد تومان از محل تبصره ماده ۱۸ جذب‌شده است.
جذب ۱۰۵ میلیارد تومان تسهیلات برای بخش گردشگری قم جذب شد
جذب ۱۰۵ میلیارد تومان تسهیلات برای بخش گردشگری قم جذب شد
به گزارش قم نیوز حمید یزدانی ظهر امروز در جلسه کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید استان که در سالن کرامت استانداری برگزار شد با ارائه گزارشی از نحوه جذب تسهیلات برای بخش گردشگری استان اظهار داشت: تاکنون برای بخش گردشگری استان 105 میلیارد تومان از محل تبصره ماده 18 جذب کردیم و همچنین 5 میلیارد و820 تومان برای واحدهای اقامتی و گردشگری و هتل‌ها دستورالعمل‌هایی مصوب شده است.

به گفته این مسئول؛ 71 میلیارد تومان هم پروژه برای بانک‌های عامل ارسال و 6 پرونده با 23 میلیارد تومان هم تاکنون پرداخت‌شده است 85 میلیارد تومان هم پرونده آماده برای جذب تسهیلات در بخش گردشگری خواهد بود تاکنون 15 میلیارد تومان هم از تبصره ماده 18 هم جذب کردیم.

یزدانی بابیان پروژه‌های بخش گردشگری آماده برای بهره‌برداری است عنوان کرد: طبق گزارش ارائه‌شده اداره کل میراث فرهنگی 10 پروژه برای دهه فجر قرار است مورد بهره‌برداری و افتتاح شود.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری قم در ادامه این جلسه گفت: مجبوریم تسهیلات را تا آخر دی‌ماه بین بخش‌های مختلف شناور کنیم تا این تسهیلات از دستگاه‌هایی که برای جذب آن ضعیف وارد شدند بین بخش‌های دیگر جذب شود، استانی بودیم که مدت دو هفته قراردادها را منعقد تا تسهیلاتی را برای پروژه‌های جهش تولید جذب کنیم.

مهرداد غضنفری افزود: باید تفاهمی ایجاد شود که اولویت کاری در جذب تسهیلات پروژه‌های جهش تولید باشد .

وی با اشاره به فارغ‌التحصیلان بیکار در استان بیان کرد: طرح مهارت‌آموزی در محیط کار را در حال پیگیری هستیم که به‌موجب آن سربازانی که در سپاه و ناجا هستند مهارت کسب و در آینده جذب بازارهای کار شوند طبق آخرین آمارگرفته شده 131 هزار بیمه‌شده اجباری در قم داریم.

معاون استاندار افزود: تکلیف داریم تا پایان سال حجم بسیاری از این نیروها را آموزش و بعد جذب نماییم در استان در قسمت‌هایی در جذب نیروی کار تمایل وجود دارد و در قسمت‌هایی بیش از نیاز جذب‌شده است

انتهای پیام/ 137
https://qomnews.ir/vdcj8oeh.uqetozsffu.html
نام شما
آدرس ايميل شما