قم نيوز : معاون آموزش ابتدایی اداره کل آموزش‌وپرورش قم گفت: ۴۰ درصد نوآموزان واجد شرایط سنی در دوره پیش‌دبستانی این استان که به‌صورت مجازی برگزار می‌شود، ثبت‌نام کرده‌اند.
۴۰ درصد نوآموزان قمی در دوره پیش‌دبستانی ثبت‌نام کرده‌اند
۴۰ درصد نوآموزان قمی در دوره پیش‌دبستانی ثبت‌نام کرده‌اند
به گزارس قم نیوز مریم سادات پناهنده روز دوشنبه در گفت‌وگو با خبرنگار ایرنا،‌ افزود: با توجه به حاکم بودن شرایط خاص در استان به دلیل شیوع ویروس کرونا، سلامت کودکان از دغدغه‌های جدی خانواده‌ها و کادر آموزش‌وپرورش بود و ‌امکان حضور آن‌ها در کلاس‌های پیش‌دبستانی وجود نداشت.

وی اضافه کرد: بر این اساس، کلاس‌های پیش‌دبستانی مجازی برگزار می‌شود و به دلیل شرایط اقتصادی کاملا رایگان است.

وی ادامه داد: چند پایگاه در هر ناحیه نسبت به ثبت‌نام کودکان اقدام می‌کنند که خانواده‌ها باید برای ثبت‌نام یک‌بار به این پایگاه‌ها مراجعه کنند و سایر خدمات به‌صورت مجازی ارایه می‌شود.

پناهنده با اشاره به این‌که متولدان نیمه دوم سال ۹۳ و نیمه اول سال ۹۴ واجد شرایط ثبت‌نام در دوره پیش‌دبستانی هستند، ادامه داد: ثبت‌نام از اوایل آبان ماه شروع شده و همچنان ادامه دارد.

وی با تاکید بر ثبت‌نام نوآموزان واجد شرایط پیش‌دبستانی در این دوره‌ها، افزود: مربیان برخی نواحی در شبکه آموزشی شاد و برخی نیز در پیام‌رسان‌های ایرانی مانند ایتا گروه تشکیل داده‌اند.

وی بیان کرد: دانش‌آموزانی که دوره پیش‌دبستانی را گذرانده‌اند در آمادگی تحصیلی، یادگیری و برقراری ارتباط کاملا آماده‌تر از سایر دانش آموزان هستند.

امسال حدود ۲۸ هزار نفر نوآموز واجد شرایط در دوره پیش‌دبستانی هستند.

انتهای پیام / 106

     
https://qomnews.ir/vdccxxqo.2bq0x8laa2.html
نام شما
آدرس ايميل شما