سه شنبه ۲۳ دی ۱۳۹۹ ساعت ۱۱:۲۱
کد مطلب : 94027

مشارکت ۹۰ درصدی بانوان قمی در تیم‌های حمایت روانی هلال احمر

قم نيوز : مشاور امور بانوان و خانواده جمعیت هلال احمر گفت: ۹۰ درصد بانوان قمی در تیم‌های حمایت روانی و فرهنگی پس از بلایای هلال احمر مشارکت دارند.
مشارکت ۹۰ درصدی بانوان قمی در تیم‌های حمایت روانی هلال احمر
مشارکت ۹۰ درصدی بانوان قمی در تیم‌های حمایت روانی هلال احمر
به گزارش قم نیوز نرگس صداقتی در خصوص آغاز سازماندهی تیم های مداخلات روانی، اجتماعی و فرهنگی پس از بلایا اظهار داشت: شرکت کنندگان در قالب سه جلسه با حفظ و رعایت پروتکل های بهداشتی در معاونت امور جوانان حضور یافتند.

مشاور امور بانوان هلال احمر قم بیان کرد: بانوان مشارکت ۹۰ درصدی در تیم‌های حمایت روانی و فرهنگی پس از بلایا در معاونت امور جوانان استان قم دارند.

وی عنوان کرد: بیش از ۱۰۰ بانو از دانشجویان و فارغ التحصیلان رشته های روانشناسی، مددکاری و علوم تربیتی در جلسه آموزشی و توجیهی تیم های حمایت های روانی اجتماعی و فرهنگی پس از بلایا در هلال احمر قم حضور پیدا کردند. 

صداقتی خاطرنشان کرد: این حضور گسترده نشان دهنده حس انسان دوستی بالای خواهران است و دختران و بانوان استان واقعا دوش به دوش مردان در کارهای بشردوستانه و حمایتی شرکت می کنند. 

جمعیت هلال‌احمر قم دارای ۲۲ هزار عضو فعال است، ضمن اینکه بیش از ۱۰۶ خانه هلال در سطح استان وجود دارد که در آنان آموزش‌های گوناگون امدادی به مردم ارائه می‌شود.

انتهای پیام / 106
https://qomnews.ir/vdcbzgb9.rhba5piuur.html
نام شما
آدرس ايميل شما