چهارشنبه ۸ بهمن ۱۳۹۹ ساعت ۱۰:۰۸
کد مطلب : 94373

آمریکا موفقیت ساخت واکسن کرونای ایرانی را برنمی‌تابد

قم نيوز : رئیس مجمع عمومی جامعه مدرسین حوزه علمیه قم با اشاره به تحریم های جدید آمریکا علیه تولیدکنندگان واکسن کرونا گفت: تست واکسن‌ ایرانی کرونا با موفقیت پشت سر گذاشته شد و آمریکا نتوانست این امر را تحمل کند بنابراین در مقابل تنها به تحریم پرداخت که نشانه ضعف است.
آمریکا موفقیت ساخت واکسن کرونای ایرانی را برنمی‌تابد
آمریکا موفقیت ساخت واکسن کرونای ایرانی را برنمی‌تابد
به گزارش قم نیوز حجت‌الاسلام والمسلمین احمد فرخ فال با اشاره به تحریم های جدید آمریکا علیه رئیس ستاد اجرایی فرمان امام و مؤسسه دانش‌بنیان برکت (تولید کننده واکسن کرونا) اظهار کرد: سابقه دشمنی، عداوت و مخالفت‌های شیطان بزرگ آمریکا به عنوان استکبار جهانی در طول تاریخ جمهوری اسلامی بر اثر احساس قدرت اسلام در ایران بوده است.

وی خاطرنشان کرد: آنها در رژیم طاغوت ایران را به عنوان یکی از مستعمرات و کشورهای تابع آمریکا محسوب می‌کردند که از خود هیچ استقلال، قدرت و توانی ندارد.

رئیس مجمع عمومی جامعه مدرسین حوزه علمیه قم با بیان اینکه با شکل‌گیری انقلاب به عنوان حکومت اسلامی در ایران، آمریکا موضع‌گری‌ها و دشمنی‌های خود را آغاز کرد، گفت: علت ورود آمریکا این بود که احساس می‌کرد مردم ایران و علما قدرتی در برابر تصمیمات شوم آمریکا و استکبار ندارند.

وی عنوان کرد: تمام تحریم‌هایی که در سال‌های اخیر ملاحظه می‌کنید و به ویژه پس از برجام با سرعت و قوت بیشتری پیگیری می‌شود ثابت کرد می‌توان در برابر زورگویی آمریکا ایستاد.

حجت‌الاسلام والمسلمین فرخ فال با اشاره به قوت، قدرت و اعتماد مردم در این کشور گفت: هر نهاد و تشکیلاتی که سبب انضباط و انسجام این ملت شود و مانند عوامل دستیابی به دستاورد انسانی و دارویی کرونا که قوام و استحکام ملت و نظام را تضمین کند؛ مورد غضب آمریکا قرار می‌گیرد.

وی با بیان اینکه ماهیت شیطان بزرگ آمریکا جز دشمنی نیست، گفت: کسانی که به خیال خود تصور و خیال می‌کنند که آمریکا روزی می‌تواند دوست ما باشد در اشتباه محض و فاحش هستند زیرا آمریکا و استکبار دارای ماهیت زورگویی، تجاوز، قلدری و حق خوری ملت‌های مستضعف است و از ماهیت خاص خودش خارج نمی‌شود.

رئیس مجمع عمومی جامعه مدرسین حوزه علمیه قم خاطرنشان کرد: اگر تدابیر رهبر فرزانه انقلاب در استحکام سیستم دفاعی کشور در برابر زورگویی‌های آمریکا نبود، آمریکا یک لحظه در براندازی نظام جمهوری اسلامی صبر نمی‌کرد.

وی با بیان اینکه از همه تهدیدات دشمن انبوهی از فرصت‌ها برای خودمان آماده کردیم، گفت: ملت ما آماده است و مسؤولان و رهبر فرزانه انقلاب با صلابت بیش از پیش به لطف حق تعالی این انقلاب را هدایت خواهد کرد و آمریکا دوران آخر عمر قدرت طلبی خود را طی می‌کند.

حجت‌الاسلام والمسلمین فرخ فال خاطرنشان کرد: قدرت پوشالی آمریکا در حال فروریزی است و امروز حتی اروپا نیز او را به حساب نمی‌آورد و مردم دنیا خودشان فهمیده‌اند که آمریکا خودش گرفتار مشکلاتش است و هیچ آسیبی به نظام با صلابت جمهوری اسلامی وارد نخواهد کرد.

وی با بیان اینکه استکبار پای انهدام همه قدرت‌ها در  برابر خود می‌ایستد، گفت: آنها از نظر بهداشتی، پزشکی و قدرت نظامی می‌خواهند ملت‌ها را منکوب و چپاول کنند. زمانی که واکسن در آمریکا اینگونه تلفات گرفت و آبروی آنها را برد؛ حتی کشورهای دوست آنها گفتند ما حاضر نیستیم از این واکسن‌ها استفاده کنیم.

رئیس مجمع عمومی جامعه مدرسین حوزه علمیه قم یادآور شد: تست واکسن‌های کرونای انسانی با موفقیت پشت سر گذاشته شد به طوری که نتوانستند این امر را تحمل کنند بنابراین در مقابل خواستند از خود قدرت نشان دهند که با ضعف به تحریم آنها پرداختند.

انتهای پیام/ 106
https://qomnews.ir/vdcfmmd1.w6djeagiiw.html
نام شما
آدرس ايميل شما