شنبه ۲۹ مهر ۱۳۹۱ ساعت ۱۳:۴۲
کد مطلب : 9442
تا پایان دولت دهم

واحد پستی پردیسان قم راه‌اندازی می‌شود

قم نيوز : قم نیوز: مدیرکل پست استان قم از راه‌اندازی واحد پستی پردیسان قم تا پایان فعالیت دولت دهم خبر داد.
واحد پستی پردیسان قم راه‌اندازی می‌شود
به گزارش قم نیوز، محمدحسین رحیمی گفت: شرکت پست با آگاهی از تاثیرات عمیق خدمات پستی در جامعه امروز تلاش می‌کند تا با گسترش امکانات و تجهیز شبکه پستی زمینه دسترسی هرچه بیشتر مردم را فراهم کند.

وی خاطرنشان کرد: این شرکت با راه‌اندازی سرویس‌های کارآمد برای برطرف کردن نیازهای ارتباطی مردم و نیز بهبود ارائه خدمات پستی سعی کرده تا رضایت همگان را جلب کند.

مدیر کل پست استان قم عنوان داشت: این امر سبب ایجاد سرویس‌های مختلف پستی از جمله پیشتاز، پست مستقیم، پست تلفنی، صندوق پست صوتی، پست خرید الکترونیکی، پست ویژه و پست فرهنگی شده است. وی با اشاره به خدمات نیابتی پست گفت: در این حوزه خدمات الکترونیکی مانند امور مالیاتی، ثبت‌نام مسکن مهر و صدور گواهی عدم سوء پیشینه در باجه‌های پستی انجام می‌شود.

رحیمی خاطرنشان کرد: ۲۰۰ موسسه، ارگان و نهاد با پست قراردادی منعقد کردند تا خدمات آنها به صورت نیابتی توسط پست انجام شود. وی عنوان داشت: مجموعه‌ای از خدمات دستگاه‌های مختلف استان در سطح کشور در پست در حال ارائه است.

مدیر کل پست استان قم یادآور شد: اگر همه شهروندان و دستگاه‌ها خدمات خود را به پست واگذار کنند و ظرفیت‌های پست شناسایی شود به نفع آبادانی کشور است.

وی از احداث واحد پستی در پردیسان خبر داد و افزود: اعتبارات و زمین این واحد با همکاری استاندار و اداره‌کل راه و شهرسازی تامین شده و در صدد هستیم تا پایان دولت دهم این پروژه به بهره‌برداری برسد.

رحیمی یادآور شد: ساکنان شهر پردیسان در صورت بروز مشکل مجبور به مراجعه پست مرکز هستند ولی با احداث واحد پستی شهر پردیسان این مشکل شهروندان برطرف می‌شود.

انتهای پیام/115/
https://qomnews.ir/vdca.ynok49nyu5k14.html
نام شما
آدرس ايميل شما