شنبه ۱۱ بهمن ۱۳۹۹ ساعت ۲۲:۱۴
کد مطلب : 94451

افتتاح 212 پروژه در قم به مناسبت دهه فجر

قم نيوز : استاندار قم از افتتاح 212 پروژه در حوزه هایی مانند امور زیربنایی، فرهنگی، ورزشی و صنعتی با اعتباری بالغ بر 540 میلیارد تومان و همچنین کلنگ زنی 31 پروژه دیگر در ایام الله دهه فجر سال جاری خبر داد.
افتتاح 212 پروژه در قم به مناسبت دهه فجر
افتتاح 212 پروژه در قم به مناسبت دهه فجر
به گزارش قم نیوز بهرام سرمست با اشاره به چهل و دومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی اظهار کرد: این ایام فرصتی مناسب برای تبیین و تشریح دستاوردهای ارزشمند انقلاب اسلامی و ایجاد شور و نشاط در جامعه است.

وی شتاب بخشی به روند اجرا و تکمیل طرح ها و پروژه های نیمه تمام را یکی از مهم ترین اولویت های استان در سال جاری عنوان و خاطرنشان کرد: امسال به مناسبت دهه مبارک فجر، تعداد 212 طرح در بخش های مختلف از جمله امور زیربنایی، فرهنگی، ورزشی، صنعتی، کشاورزی و بهداشت و درمان با اعتباری بالغ بر 540 میلیارد تومان در استان به بهره‌ برداری می رسد.

استاندار قم با بیان این که افتتاح این طرح ها، زمینه اشتغال بیش از 2 هزار نفر را فراهم خواهد کرد افزود: علاوه بر طرح های افتتاحی، عملیات اجرایی 31 پروژه دیگر نیز با اعتباری بالغ بر 420 میلیارد تومان آغاز خواهد شد.

سرمست با اشاره به برخی عناوین پروژه های آماده افتتاح استان در دهه فجر تصریح کرد: کشتارگاه جاهد به عنوان یک کشتارگاه کاملا مدرن و دارای اهمیت اساسی برای استان، یکی از همین پروژه هاست که پس از سال ها وقفه به بهره برداری خواهد رسید.

وی به ملاحظات مد نظر استان در بحث افتتاح و بهره برداری از پروژه ها در شرایط کرونایی اشاره و تصریح کرد: در این شرایط سیاست مدیریت استان چنین بود که افتتاح و بهره برداری از طرح های مختلف در طول سال و به محض اتمام و آماده شدن آن ها انجام شده و به ایام و مناسبت های خاص موکول نشود.

استاندار قم با بیان این که مراسم افتتاح پروژه ها در یک سال گذشته با حضور حداقلی برگزار شده است، خواستار رعایت کامل شیوه نامه های  بهداشتی در همه برنامه ها و مراسم های ایام الله دهه فجر در سال جاری از سوی مردم و مسؤولان شد.

انتهای پیام/ 137
https://qomnews.ir/vdccs0qo.2bq0p8laa2.html
تگ ها
نام شما
آدرس ايميل شما