قم نيوز : دبیرکل جمعیت هلال‌احمر کشور معین بودن استان قم برای استان تهران را مورد توجه قرار داد و گفت: متأسفانه وضعیت انبارها در استان قم خیلی وضعیت مناسبی ندارند.
دبیرکل جمعیت هلال‌احمر: وضعیت انبارهای امدادی استان قم وضعیت مناسبی ندارد
دبیرکل جمعیت هلال‌احمر: وضعیت انبارهای امدادی استان قم وضعیت مناسبی ندارد
به گزارش قم نیوز محمدحسین قسیان دبیر کل جمعیت هلال‌احمر در دیدار با استاندار قم، درگیری حال حاضر کشور با اپیدمی ویروس کرونا را مورد توجه قرار داد و اظهار داشت: مشخصاً استان قم  حق ویژه‌ای به گردن کرونا دارد.

دبیرکل جمعیت هلال‌احمر کشور با تأکید بر لزوم نگاه ویژه این جمعیت به استان قم گفت: وضعیت کشور با همت مردم، مسئولان محترم و روحانیت معزز، با توجه به وضعیت کرونا در کشور از بعد پزشکی بی‌نظیر است زیرا برخی حتی پیش‌بینی تلفات چهار رقمی را برای کشور داشتند که خوشبختانه این بیماری کنترل شد و این مهم توفیق بزرگی است که شامل حال ما شده است.

وی با بیان اینکه باید قدردان دعای خیر علما و همت مردم در کنترل اپیدمی ویروس کرونا باشیم، تصریح کرد: اگر این وضعیت را قدر ندانیم ممکن است به‌روزهای قبل برگردیم که روزانه بیش از 400 نفر فوت می‌کردند؛ بنابراین باید این مسئله را حفظ کرده و در جهت وحدت حرکت کنیم.

قسیان همکاری جمعیت هلال‌احمر با استانداری‌ها در مدیریت بحران را یکی از وظایف این جمعیت برشمرد و اظهار کرد: باید آمادگی‌هایی در جمعیت هلال‌احمر و همچنین آمادگی‌هایی مدیریت بحران استان‌ها  در حوادث و بلایای طبیعی داشته باشند.

دبیرکل جمعیت هلال‌احمر کشور، معین بودن استان قم برای استان تهران را مورد توجه قرار داد و گفت: اگر خدای‌ناکرده در تهران اتفاقی بیفتد متأسفانه وضعیت انبارها در استان قم خیلی وضعیت مناسبی ندارند و باید کاری برای انبارهای استان انجام دهیم که همت مسئولان استان را می‌طلبد تا وضعیت استان ازنظر انبارهای امدادی بهبود یابد.

وی با اشاره به وضعیت پایگاه‌های امداد جاده‌ای ابراز کرد: با کمک خیرین پایگاه خیلی خوبی ایجادشده و تا اردیبهشت‌ماه این پایگاه امداد جاده‌ای به سرانجام می‌رسد که  در تجهیز آن همت مسئولان را می‌طلبد.

قسیان در پایان اظهار کرد: سال مالی خیلی سختی را دولت گذرانده که همه از آن آگاه هستند، جمعیت هلال‌احمر نیز هم به‌شدت تحت تأثیر این خشک‌سالی بوده است، حتی ساختمان جمعیت هلال‌احمر قم ساختمان مناسبی نبوده و امیدواریم با عنایتی که استاندار محترم به جمعیت هلال‌احمر دارند کمک‌های خود را نسبت به این نهاد دریغ نکنند.

انتهای پیام/ 137
https://qomnews.ir/vdccspqo.2bq008laa2.html
نام شما
آدرس ايميل شما