دوشنبه ۱ آبان ۱۳۹۱ ساعت ۱۵:۱۰
کد مطلب : 9483
مدیر تیم‌های پایه باشگاه صبای قم:

بازیکنان بومی بیشتری به صبای قم راه خواهند یافت

قم نيوز : قم نیوز: مدیر تیم‌های پایه باشگاه صبای قم گفت: به زودی بازیکنان بیشتری از تیم‌های پایه باشگاه صبا به تیم بزرگسالان صبای قم راه خواهند یافت.
بازیکنان بومی بیشتری به صبای قم راه خواهند یافت
به گزارش قم نیوز، سیدجواد خازنی اظهار کرد: جوان‌ گرایی و اعتمادی که از سال گذشته توسط مدیریت باشگاه صبا و کادر فنی تیم به بازیکنان جوان و آینده دار شده در واقع خدمت به فوتبال کشور محسوب می‌شود.

وی ادامه داد: جوان‌گرایی صبای قم در دو دوره اخیر مسابقات لیگ برتر فوتبال عامل موفقیت صبا بوده، اتفاقی که واقعا خدمت به فوتبال کشور است و این افتخار مجموعه پرتلاش باشگاه صبای قم است که یک بازیکن دیگر نیز از تیم امید صبا به تیم بزرگسالان ملحق شد.

مدیر تیم‌های پایه باشگاه صبای قم تصریح کرد: ما در حال حاضر چهار تیم نونهالان، نوجوانان، جوانان و امید را به عنوان تیم‌های پایه شکل داده‌ایم که همگی از استعدادهای فوتبال قم تشکیل شده‌اند و باید به جامعه فوتبال استان و کشور تبریک گفت که این تیم‌های آینده دار به زودی فوتبالیست‌های بزرگی را به فوتبال باشگاهی و ملی کشور معرفی خواهند کرد.

وی با اشاره به حضور دو بازیکن قمی تیم‌های پایه باشگاه صبا در ترکیب تیم بزرگسالان در لیگ برتر امسال بیان داشت: سیدمجتبی مبینی‌پور بازیکن بسیار آینده داری است که در خط دفاعی توانست امسال به خوبی توانمندی‌های خود را نشان دهد و یکی از مدافعان آینده دار فوتبال ایران لقب گیرد.

خازنی اضافه کرد: در دیدار صبای قم برابر فولاد مبارکه سپاهان اصفهان در هفته دوازدهم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور، سیدمهدی حسینی دیگر بازیکن خوش آتیه تیم امید صبای قم برای نخستین بار روی نیمکت تیم بزرگسالان نشست و مورد توجه عبدالصمد مرفاوی قرار گرفت.

وی ادامه داد: تشکیل تیم‌های پایه صبای قم با حضور بازیکنان توانمند بومی و با در نظر گرفتن اینکه رویکرد باشگاه جذب بازیکنان نامی و مطرح نبوده، به بازیکنان جوان و با انگیزه بها داده است و این یک اتفاق مهم است که به نظر من رسانه‌ها باید به آن بپردازند.

مدیر تیم‌های پایه باشگاه صبای قم در ادامه با اشاره به وضعیت تیم‌های نوجوانان و امید صبای قم در آستانه فصل جدید لیگ‌های برتر این دو رده سنی عنوان داشت: بازی‌های تیم نوجوانان صبا در گروه دوم مقدماتی لیگ برتر فوتبال نوجوانان باشگاه‌های کشور از هفته گذشته آغاز شده و تیم امید نیز به زودی در لیگ برتر به میدان می‌رود.

انتهای پیام/115/
https://qomnews.ir/vdcf.cd1iw6djmgiaw.html
نام شما
آدرس ايميل شما