قم نيوز : رئیس دانشگاه علوم پزشکی قم با اشاره به آغاز تزریق واکسن کرونا به سالمندان تحت پوشش بهزیستی در قم گفت: اولین مرحله تزریق واکسن کرونا در سه مرکز نگهداری و مراقبت از سالمندان تحت نظر بهزیستی استان قم با حضور کارشناسان مرکز بهداشت آغاز شد.
آغاز واکسیناسیون سالمندان قم/134 بیمار کرونایی در قم بستری هستند
آغاز واکسیناسیون سالمندان قم/134 بیمار کرونایی در قم بستری هستند
به گزارش قم نیوز محمدرضا قدیر در گفت وگو با خبرنگاران با بیان اینکه بر اساس دستورالعمل واکسن میزنیم اظهار کرد: انجام واکسن فقط براساس دستور العمل وزارت بهداشت صورت می گیرد و به هیچ درخواستی خارج از آن ترتیب اثر داده نخواهد شد.

قدیر گفت: در جلسه ستاد نوروزی کشور بر کنترل کامل استان های زیارتی و سیاحتی در جهت اجرای دستورالعمل‌های بهداشتی تاکید شد.

وی با اشاره به آغاز تزریق واکسن کرونا به سالمندان تحت پوشش بهزیستی در قم افزود: با توجه به زمانبندی تعیین شده از طرف دانشگاه علوم پزشکی و مرکز بهداشت مرحله اول واکسیناسیون سالمندان مقیم مراکز شبانه روزی بهزیستی قم امروز و با حضور مسئولین و کارشناسان بهزیستی و دانشگاه علوم پزشکی در مرکز سالمندان بقیة الله(عج)، خانه سالمندان فاطمیه و مرکز سالمندان رضوی آغاز شد.

وی اظهار کرد: در این مرحله  ۱۲۸ نفر از سالمندان مقیم مراکز یعنی ۶۸ درصد سالمندان مقیم و ۲۱ نفر از پرسنل این سه مرکز شبانه روزی در مقابل بیماری کووید۱۹ واکسینه شدند.

قدیر همچنین با اشاره به آخرین وضعیت از مبتلایان به کووید۱۹ در قم گفت: در ۲۴ ساعت منتهی به بیست و ششم اسفند ماه پذیرش 30 بیمار با علائم کرونا صورت گرفته که 20 نفر بستری شده اند.

وی آمار ترخیص بیمار بستری را ۱۷ نفر ذکر کرد و افزود: کل بیماران بستری ۱۳۴ نفر است که حال ۱۲ نفر وخیم است.

انتهای پیام/ 137
https://qomnews.ir/vdcb0fb9.rhbs9piuur.html
نام شما
آدرس ايميل شما