قم نيوز : با حکم وزیر میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری، حمید یزدانی خرم از اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری قم برکنار شد و علیرضا ارجمندی، از مدیران اسبق این اداره سرپرستی آن را به عهده گرفت.
غلیرضا ارجمندی.
غلیرضا ارجمندی.
به گزارش قم نیوز با حکم علی اصغر مونسان، وزیر میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری، دوران مدیریت حمید یزدانی بر اداره کل میراث قم به پایان رسید.

در حکم سرپرستی علیرضا ارجمندی آمده است: نظر به تعهد و تجارت جنابعالی، به موجب این حکم به عنوان سرپرست اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان قم منصوب می شوید.

وزیر میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی، در ادامه حکم انتصاب علیرضا ارجمندی، اجرای برامه های خلاقانه در حوزه گردشگری و صنایع دستی، تعریف مسیرهای جدید گردشگری، برنامه ریزی جهت افزایش تورهای گردشگری، افزایش کیفت هتل ها و رستوران های سنتی و بین راهی، ایجاد و احداث بازارچه ها و فروشگاه های صنایع دستی، حفاظت از میراث ارزشمند فرهنگی - تاریخی و مرمت و احیا بناهای تاریخی، ارتقا سطح مهارت های پرسنل، استفاده حداکثری از بخش خصوصی و بهره گیری از توان تخصصی صاحب نظران، کارشناسان و ... را از وی خواسته است.

مونسان در بخش دیگری از حکم خود خطاب به ارجمندی آورده است: توفیق روزافزونتان را در خدمت به نظام مقدس جمهوری اسلامی و فرهنگ و کشور عزیزمان ایران با رعایت قانون مداری، اعتدال گرایی و منشور اخلاقی دولت تدبیر و امید از درگاه حضرت حق خواستارم.

علیرضا ارجمندی قبلا به مدت سه سال رییس سازمان میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی قم بود که در سال 1391 با حجت الاسلام حسینی جایگزین شد. 

ارجمندی در کارنامه خود مدیریت مناطق نمونه و زیرساخت‌های گردشگری وزارت میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری را نیز دارد.

انتهای پیام / 105
https://qomnews.ir/vdcg7t9y.ak9nq4prra.html
نام شما
آدرس ايميل شما