جمعه ۲۹ اسفند ۱۳۹۹ ساعت ۱۵:۰۲
کد مطلب : 95447

باید قدردان نعمت خدمت در درمانگری و طبابت مردم باشیم

قم نيوز : رئیس سازمان نظام پزشکی قم گفت: درمانگری و طبابت یک نعمت است که باید قدر آن را بدانیم و بکوشیم تا در خدمت به مردم لحظه‌ای غافل نشویم.
باید قدردان نعمت خدمت در درمانگری و طبابت مردم باشیم
باید قدردان نعمت خدمت در درمانگری و طبابت مردم باشیم
به گزارش قم نیوز آیین نکوداشت طبیب فرهیخته دکتر سید حسن عادلی در قم به همت دانشگاه علوم پزشکی قم و بنیاد نخبگان استان برگزار شد و در این مراسم از تلاش‌ها و زحمات طبیب فرهیخته دکتر سید حسن عادلی قدردانی شد.

محمد محمدرضایی رئیس بنیاد نخبگان استان قم در این آیین گفت: در اسلام احترام ویژه‌ای به مقام عالم عنوان‌شده است و دکتر عادلی از جمله عالمان برجسته‌ای است که دغدغه‌ای جز خدمت به مردم ندارد.

وی افزود: آقای عادلی از همه لحاظ شایسته تکریم و الگویی برای همگان هستند که باید قدردانی چهره‌های فرهیخته همانند او باشیم.

حجت‌الاسلام طاهری رئیس نهاد نمایندگی ولی‌فقیه در دانشگاه علوم پزشکی قم نیز در این جلسه گفت: اخلاق‌مداری و توجه به آموزه‌های اسلامی از ویژگی‌های برجسته دکتر عادلی است که همواره بر آن تأکید دارد.

وی گفت: ایشان از کیان و هویت قم همواره دفاع کرده و کوشیده‌اند تا جایگاه این شهر مقدس حفظ شود که قدردان وی هستیم.

محمدرضا قدیر رئیس دانشگاه علوم پزشکی قم نیز در این مراسم گفت: دکتر عادلی جز خدمت به مردم هیچ دغدغه دیگری ندارد و همواره متعهد به اخلاق است، وی یک چهره فرهیخته و شناخته‌شده در بین مردم است که مقبولیت خاصی دارد.

وی افزود: دکتر عادلی در ایام کرونا خالصانه به میدان آمد و در خط مقدم مبارزه کرده و با فعال کردن کمیته علمی ستاد کرونا کوشید تا غنای علمی کارها را گسترش دهد.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی قم گفت: عامل به عمل بودن یکی از ویژگی‌های بارز دکتر عادلی است و دارای اخلاق نیکوی اسلامی بوده و یک چهره فرهیخته و ارزشمند به شمار می‌رود.

سید حسن عادلی نیز که به‌عنوان طبیب فرهیخته سال معرفی‌شده بود، در این آیین گفت: قدردان تک‌تک عزیزانی هستم که در این مراسم شرکت و در مورد بنده، مطالبی را فرمودند که این سخنان وظیفه من را به‌مراتب سنگین‌تر کرد.

وی افزود: اگر اقداماتی انجام‌شده، برگرفته از تلاش‌های همگان بوده و باید از آن عزیزان نیز قدردانی کرد.

دکتر عادلی گفت: درمانگری و طبابت یک نعمت است که باید قدر آن را بدانیم و بکوشیم تا در خدمت به مردم لحظه‌ای غافل نشویم.

در پایان این مراسم از تلاش‌ها و خدمات دکتر عادلی به‌عنوان شخصیت طبیب فرهیخته قدردانی شد.

انتهای پیام/ 137
https://qomnews.ir/vdciy5a3.t1aw52bcct.html
نام شما
آدرس ايميل شما