يکشنبه ۱ فروردين ۱۴۰۰ ساعت ۱۹:۴۸
کد مطلب : 95480

افزایش ۴۲ درصد تقاضای سفر نسبت به نوروز پارسال

قم نيوز : رئیس سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای کشور با اشاره به تردد روزانه یک میلیون ۷۵۰ هزار در جاده‌های کشور گفت: تقاضای سفر نسبت به سال قبل ۴۲ درصد افزایش داشته است.
افزایش ۴۲ درصد تقاضای سفر نسبت به نوروز پارسال
افزایش ۴۲ درصد تقاضای سفر نسبت به نوروز پارسال
به گزارش قم نیوز داریوش امانی ظهر شنبه در سفر به قم و پس از جلسه با استاندار قم در جمع خبرنگاران با اشاره به ابلاغ مصوبات ستاد ملی مقابله با کرونا درباره حمل و نقل عمومی به شرکت‌ها و پایانه‌های کشور گفت: بر اساس این دستورالعمل وضعیت سلامت مسافران از طریق سامانه مشترک با وزارت بهداشت کنترل و بلیط صادر می‌شود.

وی با اشاره به برگزاری دوره‌های آموزی برای شاغلین بخش حمل و نقل عمومی گفت: شرکت‌های مسافربری موظف هستند تنها برای ۵۰ درصد ظرفیت اتوبوس‌ها بلیط بفروشند و اتوبوس‌ها نیز باید با همین ظرفیت اقدام به جابجایی مسافر کنند.

معاون وزیر راه و رئیس سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای کشور با اشاره به مستقر بودن کمیسیونی ویژه برای رسیدگی به تخلفات در حوزه حمل و نقل عمومی گفت: پنج هزار و ۷۰۰ پرونده تا کنون رسیدگی شده که در برخی موارد سرویس لغو یا راننده تعلیق و یا با شرکت برخورد شده است.

وی در ادامه با اشاره به تردد روزانه یک میلیون ۷۵۰ هزار در جاده‌های کشور گفت: تقاضای سفر نسبت به سال قبل ۴۲ درصد افزایش داشته است اما نسبت به سال نوروز ۹۸ که شرایط عادی بود ۶ درصد کاهش داشته است.
انتهای پیام / 137
https://qomnews.ir/vdcfxjd1.w6dtcagiiw.html
نام شما
آدرس ايميل شما