شنبه ۷ فروردين ۱۴۰۰ ساعت ۲۰:۵۲
کد مطلب : 95590

پلمپ ۴۰ مکان صنفی متخلف در قم

قم نيوز : در طرح تشدید نظارت‌های نوروزی، ۴۰ مکان صنفی به دلیل عدم رعایت موازین و پروتکل های بهداشتی پلمب شد
پلمپ ۴۰ مکان صنفی متخلف در قم
به گزارش قم نیوز همزمان با آغاز طرح تشدید نظارت‌های بهداشتی از ۲۵ اسفندماه ۱۳۹۹ تعداد چهار هزار و ۹۵۰ نظارت بهداشتی از مراکز عرضه و فروش مواد غذایی و اماکن عمومی و واحدهای کاری توسط بازرسان مرکز بهداشت صورت گرفته است.
 
بر اساس این گزارش،‌ در این بازدیدها ۴۰ صنف و امکنه متخلف به دلیل عدم رعایت موازین و پروتکل های بهداشتی پلمب و تعداد ۴۶۳ مورد اخطاریه بهداشتی و اخطاریه تعطیل صادر شد.
 
این گزارش حاکی است: همچنین تا روز پنجم فروردین ماه مقدار سه هزار و ۹۷۴ کیلوگرم مواد غذایی غیرقابل مصرف و فاسد نیز توقیف و از گردونه مصرف خارج شد.
 
بر اساس این گزارش،‌ در این مدت تعداد ۳۸ مورد بازدید از سامانه‌های آبرسانی، ۲۲۳ مورد بازدید از مراکز و اماکنه بین راهی، تعداد ۴۲۹ موارد کلرسنجی آب آشامیدنی، ۱۰۳ موارد نمونه‌برداری از آب آشامیدنی و استخر، یک هزار و ۴۲۱ مورد سنجش با تجهیزات پرتابل بازرسی و ۱۶۲ مورد پیگیری شکایات مردمی گزارش شده به سامانه ۱۹۰ توسط کارشناسان معاونت بهداشتی صورت پذیرفته است.
 
این گزارش ادامه یافته است: تعداد ۲۱۵ مورد از نظارت‌ها به‌صورت اکیپ‌های مشترک با سایر دستگاه‌های نظارتی استان صورت پذیرفته است.
 
در این گزارش تاکید شده است: همشهریان در صورت مشاهده هرگونه تخلف بهداشتی مراتب را با سامانه ۱۹۰ در میان بگذارند.

انتهای پیام / 106
https://qomnews.ir/vdchvmnw.23nmwdftt2.html
نام شما
آدرس ايميل شما