يکشنبه ۸ فروردين ۱۴۰۰ ساعت ۱۶:۰۲
کد مطلب : 95597

موزه فاطمی باید همانند یک کتاب مستند و درس‌آموز باشد

قم نيوز : تولیت حرم حضرت معصومه(س) گفت: موزه فاطمی باید همانند یک کتاب مستند و مجسم باشد و در آن از آثار روشن و درس‌آموز استفاده شود تا زمانی که یک فرد از این موزه بازدید می‌کند احساس کند یک کتاب تصویری را مشاهده کرده است.
موزه فاطمی باید همانند یک کتاب مستند و درس‌آموز باشد
موزه فاطمی باید همانند یک کتاب مستند و درس‌آموز باشد
به گزارش قم نیوز آیت‌الله سید محمد سعیدی در مراسم بازگشایی موزه آستان مقدس حضرت معصومه(س) با بیان اینکه تقارن نیمه شعبان با عید نوروز موجب افزایش خیر و برکت این ایام شده است، اظهار کرد: امیدواریم در سال جاری با رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی بتوانیم به شیوه مطلوب روند خدمت به زائران حرم مطهر را دنبال کنیم.

وی با اشاره به اینکه چینش و به نظم درآوردن یک مجموعه کاری الهی، عرفی و عقلایی است، اضافه کرد: انبیای الهی نیز در هر دوره‌ای بر اساس نیازها با نظم خاصی از سوی خداوند متعال فرستاده شدند و ائمه اطهار(ع) نیز بر اساس نیازها و الزامات زمان خاصی در میان مردم حضور یافتند.

آیت الله سعیدی با تاکید بر اینکه چینش‌ها باید بر اساس ضرورت‌ها و اهمیت انجام شود، مطرح کرد: به تعبیر امام علی(ع) نظام‌مند بودن بسیار ارزشمند است و در هر امری توجه به این اصل می‌تواند راهگشا باشد.

نماینده ولی‌فقیه در استان قم، موزه آستان کریمه اهل‌بیت(س) را مکانی برای مطالعه و درس‌آموزی دانست و گفت: موزه فاطمی باید همانند یک کتاب مستند و مجسم باشد و در آن از آثار روشن و درس‌آموز استفاده شود تا زمانی که یک فرد از این موزه بازدید می‌کند انگار که یک کتاب را مطالعه کرده است.

انتهای پیام / 106
https://qomnews.ir/vdcefn8o.jh8noi9bbj.html
نام شما
آدرس ايميل شما