دوشنبه ۹ فروردين ۱۴۰۰ ساعت ۱۱:۵۵
کد مطلب : 95613

هوای عاشقی امروز در قم آبی فیروزه‌ای است

قم نيوز : امروز ۱/۱/ ۱۱۶۶ سال دوری و دل‌تنگی است و برای اهالی قم یک‌عمر بی‌قراری.
هوای عاشقی امروز در قم آبی فیروزه‌ای است
هوای عاشقی امروز در قم آبی فیروزه‌ای است
به گزارش قم نیوز آبی فیروزه‌ای را که به هر زبانی و در هرکجای دنیا که سرچ کنی فقط یک‌چیز جوابش است؛ قم، مسجد مقدس جمکران.

اینجا رنگ عشق، قلب و وفاداری با همه دنیا فرق دارد اینجا رنگ بی‌قراری و دلدادگی  آبی است با طرح‌های اسلیمی.

اینجا اگر کسی بخواهد بگوید چقدر بی‌قرار و دل‌تنگ معشوق است پیاده راه می‌افتد رو به افق جمکران و ستاره قطبی‌اش می‌شود گنبد فیروزه‌ای و فرقی نمی‌کند در کدام جهت دنیا باشد .

اینجا هم‌صحبتی فقط فقط یک جمله است «اللهم ادرکنی یا صاحب زمان» و پاسخش «اللهم عجل فرجهم» است.

اینجا آغاز تاریخ و تقویم، بدر کامل نیمه شعبان است و فرقی نمی‌کند چندم سال شمسی، قمری یا میلادی باشد.

اینجا مرکز زمین است و برای اهالی قم هستی و نیستی است و جانشان بسته به هوای اینجا، اگر ابری باشد دل‌تنگ می‌شوند و اگر بارانی، عاشق و اگر آفتابی بی‌قرار.

حالا امروز هم اول تاریخ است و هم هوا آفتابی؛ امروز 1166/1/1 سال دوری و دل‌تنگی است و باید اول بلوار پیامبر اعظم (ص) و بین دو گنبد فیروزه‌ای و طلایی ایستاد و یک‌جور دیگر عاشقی کرد، امروز باید همین نقطه ایستاد و بگوییم آقاجان، بی‌بی جان و سردرگم این دو نام به راست و چپ بچرخیم و سردرگم یک سال دل‌تنگی و دوری یکدل سیر اشک بریزیم و شبیه طویریجی‌ها هروله کنیم و پای‌برهنه بدویم  سمت جمکران و دوباره برگردیم سمت حرم بی‌بی.

امروز باید به خودمان بگوییم اللهم ادرکنی یا صاحب زمان و بلندتر جواب بدهیم اللهم عجل فرجهم تا شاید یک جای این بین‌الحرمین مرغ آمین «یا حق» بگوید و این انتظار سیاه به پایان برسد و اربعین امسال را پشت سر مولا پیاده از نجف بریم کربلا و حسین حسین(ع) بگوییم و با چادر زینب بیعت کنیم.

امروز باید یک‌جور دیگر دعای فرج بخوانیم شاید دل مولا نیز گرفته این غیبت باشد و چشم‌انتظار دعای ما.

مولای من، آقاجان دل‌تنگ بودنت و عدالتت هستیم، جان دل‌تنگی‌های علی(ع) برای زهرا(س) در تاریکی‌های نخلستان‌های غریب کوفی بیا.

دنیای امروز ما از شب‌های تاریک و دل‌تنگ علی(ع) سیاه‌تر است، بیا.

انتهای پیام / 106
https://qomnews.ir/vdcds90n.yt0kf6a22y.html
نام شما
آدرس ايميل شما