?>?> دعوت از ۹ اسکیت کار قمی برای حضور در اردوی تیم ملی اینلاین هاکی | قم نیوز
قم نيوز : رئیس هیئت اسکیت قم گفت: ۹ اسکیت کار قم به اردوی تیم ملی اینلاین هاکی پسران در رده سنی جوانان دعوت شدند.
دعوت از ۹ اسکیت کار قمی برای حضور در اردوی تیم ملی اینلاین هاکی
دعوت از ۹ اسکیت کار قمی برای حضور در اردوی تیم ملی اینلاین هاکی
به گزارش قم نیوز حمیدرضا جلیلی با بیان اینکه این استان پس از تهران بیشترین بازیکن دعوت شده به تیم ملی در این رشته را داشته است، افزود: در این اردو تنها ورزشکارانی از قم، تهران، آذربایجان شرقی، قزوین و اصفهان حضور دارند.

وی گفت: پس از تهران با ۱۹ ورزشکار، قم با ۹ ورزشکار بیشترین نماینده را در این اردو دارد ضمن اینکه آذربایجان شرقی با پنج و استان های اصفهان و قزوین با ۲ ورزشکار در رده های بعدی قرار دارند.

رئیس هیئت اسکیت قم ادامه داد: در این اردو، ایلیا حمزه، امیرمحمد فرجودی، سیدعلی سبط‌ نبی، علی مغیشی، شهرداد شیشه ای، محمدجواد جعفری، سبحان خدایاری، امیرحسین رنجبر و محمدصالح رحیمی از قم حضور دارند.

وی با اشاره به ظرفیت‌های قم در رشته اینلاین هاکی افزود: توسعه شاخص‌های استان قم در رشته‌های اسکیت طی سال‌های اخیر همواره روند صعودی داشته و به دلیل کیفیت بالای ورزشکاران اسکیت کار قمی، ورزشکاران این استان همواره جزو پرتعدادترین ورزشکاران دعوت شده به اردوهای تیم ملی در رده های مختلف بوده‌است.

جلیلی گفت: بر اساس دستورالعمل ارسال شده توسط فدراسیون اسکیت، این اردو با رعایت دقیق دستورالعمل های بهداشتی برگزار و حضور ورزشکاران دعوت شده به این اردو منوط به ارائه برگه تست منفی کرونا خواهد بود و از ورود ورزشکاران بدون ارائه تست منفی ممانعت به عمل می‌آید.

اردوی تیمی ملی اسکیت اینلاین هاکی پسران در رده سنی جوانان در روزهای ۱۹ و۲۰ فروردین ماه جاری در آکادمی اسکیت مجموعه فرهنگی ورزشی انقلاب تهران برگزار می‌شود.

انتهای پیام / 106
https://qomnews.ir/vdch-qnw.23nmzdftt2.html
نام شما
آدرس ايميل شما