يکشنبه ۱۵ فروردين ۱۴۰۰ ساعت ۲۲:۴۹
کد مطلب : 95760

23 کشتی‌گیر قم روی تشک انتخابی تیم ملی

قم نيوز : 23 کشتی‌گیر به نمایندگی از استان قم در پیکارهای انتخابی تیم‌های ملی کشتی فرنگی و آزاد رده سنی نوجوانان ایران برابر حریفان خود به روی تشک می‌روند.
23 کشتی‌گیر قم روی تشک انتخابی تیم ملی
23 کشتی‌گیر قم روی تشک انتخابی تیم ملی
به گزارش قم نیوز پیکارهای کشتی فرنگی و آزاد انتخابی تیم ملی نوجوانان ایران در راه است و با تصمیم هیات کشتی استان قم، بهترین‌های این دو رده سنی برای کسب آمادگی لازم و حضور موفق در این انتخابی به اردوی آماده‌سازی رفته‌ و زیر نظر کادر فنی تمرینات زیادی را سپری کرده‌اند.

این دوره از رقابت‌ها از فردا در حالی آغاز می‌شود که هیات کشتی استان کردستان در شهر سنندج آن را میزبانی می‌کند و تیم منتخب کشتی فرنگی نوجوانان استان قم متشکل از 23 کشتی‌گیر به سرمربیگری و سرپرستی مهدی علیزاده‌پورنیا و مربیگری محمد شکرپور برابر حریفان قرار می‌گیرد.

نفرات عضو تیم هیات قم در این رقابت‌ها ابوالفضل قره‌گوزلو، علیرضا رمضانی، علی‌اصغر وحدتی، مهران مدهنی، ابوالفضل نعیمی، علیرضا عزیزی، امیراحسان شکرپور، ابوالفضل رسولی، امیرحسین رازگردانی، علی جباری، محمدجواد ابوطالبی، محمدامین لطفیان، حسن آهنگر، محمدحسن جوکار، علیرضا عزیزی، محمدمهدی اسماعیلی، علی محمدی و آرمین صوفی هستند.

تیم کشتی آزاد نوجوانان استان قم نیز برای حضور در مسابقات انتخابی تیم ملی مدت‌ها مشغول تمرین بوده و روزهای هفدهم تا نوزدهم فروردین ماه به میزبانی هیات مازندران در شهر رامسر با حریفان حاضر در این رقابت‌ها روبه‌رو می‌شود، تیمی که پنج کشتی‌گیر عضو آن هستند.

تیم منتخب کشتی آزاد نوجوانان قم در اوزان 48، 55، 60، 80 و 92 کیلوگرم با ترکیب اصغر باقری، رضا یاری، ابوالفضل قاضی‌لو، محسن صمدی و سجاد بیگدلو به میدان می‌رود، در شرایطی که سرپرست  و سرمربی این تیم امیرحسین مولایی چهره شاخص کشتی قم در دهه 90 است و مربیگری این تیم را محمد محمدی انجام می‌دهد.

انتهای پیام / 137
https://qomnews.ir/vdcgzu9y.ak9n34prra.html
نام شما
آدرس ايميل شما