چهارشنبه ۲۵ فروردين ۱۴۰۰ ساعت ۱۳:۰۰
کد مطلب : 95975

۳۲۳ تَن از اعضای هلال احمر قم در طرح اهدای خون مشارکت کردند

قم نيوز : معاون امور داوطلبان جمعیت هلال احمر قم از مشارکت ۳۲۳ تَن از اعضا و داوطلبان هلال امر این استان در اجرای طرح حمایت ماندگار با هدف اهدای خون به نیازمندان خبر داد.
۳۲۳ تَن از اعضای هلال احمر قم در طرح اهدای خون مشارکت کردند
۳۲۳ تَن از اعضای هلال احمر قم در طرح اهدای خون مشارکت کردند
به گزارش قم نیوز امیرحسین علیمردانی، معاون امور داوطلبان جمعیت هلال احمر قم در گفت و گویی اظهار داشت: طرح حمایت ماندگار با هدف اهدای خون و به منظور بهره گیری از ظرفیت داوطلبان خیرخواه در راستای حمایت از سلامت انسان‌ها که از اهداف هلال احمر است و همچنین نجات جان بیماران نیازمندان در طول سال در مناسبت های مختلف اجرا می شود.

وی بالا بردن روحیه ایثار و از خودگذشتگی، کمک به همنوع، فرهنگ‌سازی و نهادینه شدن فرهنگ اهدای خون در جامعه را از دیگر اهداف این طرح برشمرد.

معاون امور داوطلبان جمعیت هلال احمر قم بیان کرد: با توجه به نیاز همیشگی بیماران به خون و فرآورده‌های آن به خصوص به دلیل شیوع ویروس کرونا و ضرورت اهدای مستمر خون در تمامی ایام سال، ۳۲۳ تَن از اعضا و داوطلبان خانه‌های هلال اداره‌ها و مساجد قم با هماهنگی این معاونت در سازمان انتقال خون حضور یافته و خون خود را اهدا کردند تا در این امر خداپسندانه مشارکت نمایند.

علیمردانی با اشاره به اینکه افرادی که در طول سال ۲ مرحله اهدای خون داشته باشند به‌عنوان داوطلب فعال هلال احمر شناخته می شوند بیان کرد: علاقمه‌مندان جهت شرکت در امور خیرخواهانه و خداپسندانه می توانند به معاونت امور داوطلبان هلال‌احمر استان قم مراجعه کنند و با تکمیل فرم عضو این جمعیت شوند.

انتهای پیام / 106
https://qomnews.ir/vdceno8o.jh8nfi9bbj.html
نام شما
آدرس ايميل شما