دوشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۰ ساعت ۰۹:۳۵
کد مطلب : 96094

شیمیدر به جایگاه واقعی خود نرسید

قم نيوز : سرمربی تیم بسکتبال شیمیدر قم با قدردانی از مدیریت باشگاه و همکاران خود در کادر فنی گفت: نگاهم این مقام سومی نبود، نگاهم بالاتر بود ولی گاهی اوقات شرایطی پیش می‌آید که شما به خواسته‌هایتان نمی‌رسید.
شیمیدر به جایگاه واقعی خود نرسید
شیمیدر به جایگاه واقعی خود نرسید
به گزارش قم نیوز فصل 1400 – 1399 لیگ برتر بسکتبال باشگاه‌های کشور با رتبه سومی نماینده بسکتبال استان قم یعنی تیم بسکتبال شیمیدر به پایان رسید، تیمی که هدایت آن بر عهده یکی از چهره‌های شاخص مربیگری این رشته یعنی مصطفی هاشمی بود و وی در خصوص کسب این رتبه اظهار کرد: از زمانی که باشگاه تصمیم گرفت در لیگ برتر حضور یابد مدت هفت و ماه نیم خیلی سخت تمرین کردیم.

سرمربی تیم بسکتبال شیمیدر قم با بیان اینکه در این مدت باشگاه خیلی از ما حمایت کرد، افزود: برای تشکیل تیم زمان کوتاهی داشتیم و در چهار - پنج روز مجبور شدیم بازیکن‌هایی که آزاد بودند را جذب کنیم، ضمن اینکه در رابطه با جذب بازیکن خارجی هم حمایت شدیم.

هاشمی در ادامه با تاکید بر اینکه بازیکن‌ها خیلی نقش موثر و اصلی را در کسب این رتبه داشتند، افزود: شما ممکن است یک روز ببرید و یک روز ببازید، ولی من نگاهم این مقام سومی نبود، نگاهم بالاتر بود ولی شرایطی پیش می‌آید که شما به خواسته‌هایتان نمی‌رسید.

وی با تاکید بر اینکه بازیکن‌ها به خوبی احساس مسوولیت می‌‌کردند و فکر می‌کنم این چیزی بود که ما و مجموعه ما را راضی نگه ‌داشت، تصریح کرد: در نیمه نهایی شرایطی پیش آمد که بازی‌ها را متاسفانه واگذار کردیم در صورتی که شاید کمی جلوتر می‌رفتیم این اتفاق نمی‌افتاد.

سرمربی تیم بسکتبال شیمیدر قم عنوان کرد: بعد از اینکه نیمه‌نهایی را می‌بازید یک فضای نا امیدی در تیم وجود دارد تا آماده شوید ولی بازیکن‌ها تا روز آخر برای هدف‌شان تمرین کردند.

وی ابراز کرد: امیدواریم سال آینده تمهیداتی در نظر گرفته شود دیگر بازی رده‌بندی نباشد، قبلا برای غرب آسیا بود که سه تیم می‌رفت ولی الان خیلی آماده کردن یک تیم سخت است.

هاشمی با اشاره به مسابقه رده‌بندی و شرایط آن، تصریح کرد: تیم پالایش نفت آبادان درست است که خسته بود ولی از مسابقه به مسابقه آمده بود در حالی که ما یک هفته سخت تمرین کردیم و هفته سختی بود، ولی بازیکن‌ها تمام تلاش‌شان را کردند و از همه آنها تشکر می‌کنم.

وی به تقدیر از همکاران خود در کادر تیم شیمیدر پرداخت و افزود: از مسوولان باشگاه شیمیدر به ویژه آقای هنریک درغوکاسیان مدیرعامل باشگاه و امیرحسین صفرزاده و همچنین همکاران هادی عامری، احمد مازیستان (حیدری‌پرور)، مهدی خیرخیز، حسین قلی‌نژاد، دانیال تیماجی و حسین جعفری تشکر می‌کنم که خیلی زحمت کشیدند و تیم را حمایت کردند.

هاشمی در پایان اظهار کرد: امیدوارم وظیفه‌ام را و آن کاری که باید انجام می‌دادیم را انجام داده باشیم، هر چند نگاه ما شاید بالاتر از این حرف‌ها بود و از همه ممنونم و امیدوارم بسکتبال ما روزگار بهتری را ببیند و سال آینده تیم‌های بیشتری با اسپانسرهای بیشتری بیایند و ما به عنوان کسانی که در این خانواده زندگی کردیم و بزرگ شدیم به آن افتخار کنیم.

انتهای پیام / 106
https://qomnews.ir/vdchkvnw.23n-wdftt2.html
نام شما
آدرس ايميل شما