چهارشنبه ۸ ارديبهشت ۱۴۰۰ ساعت ۱۳:۲۵
کد مطلب : 96356

رای کمیسیون داوری به سود کشتی گیر قمی صادر شد

قم نيوز : رئیس هیئت کشتی قم گفت: کمیسیون داوری کشتی در مورد مسابقه کشتی گیر قمی با حریف خوزستانی خود در رقابت‌های انتخابی تیم ملی کشتی فرنگی جوانان کشور، به سود کشتی گیر قم رای داد.
رای کمیسیون داوری به سود کشتی گیر قمی صادر شد
رای کمیسیون داوری به سود کشتی گیر قمی صادر شد
به گزارش قم نیوز هادی علیایی، رئیس هیئت کشتی افزود: با توجه به شرایط داوری در مسابقه محمد جانقلی کشتی گیر قمی با حریف خوزستانی خود در این رقابت ها، هیات کشتی قم به منظور صیانت از حق این کشتی گیر پیگیری های فراوانی از طریق فدراسیون انجام داد.

وی افزود: با توجه به درخواست رسمی هیات کشتی استان قم مبنی بر بازبینی فیلم رویارویی جانقلی برابر حریف خوزستانی در جریان مسابقات انتخابی تیم ملی کشتی فرنگی جوانان، با همراهی فدراسیون کشتی، این فیلم در کمیسیون داوری مورد بازبینی قرار گرفت.

رئیس هیئت کشتی قم ادامه داد: در بازبینی های دقیقی که توسط کمیسیون داوری از فیلم این مسابقه انجام شد، در نهایت نتیجه این مسابقه با رای این کمیسیون با نتیجه ۵ بر ۴ به سود جانقلی اعلام شد.

علیایی افزود: محمد جانقلی که در وزن ۶۰ کیلوگرم رقابت‌های انتخابی تیم ملی کشتی فرنگی جوانان کشور در جایگاه پنجم ایستاده بود، با توجه رای نهایی کمیسیون داوری فدراسیون کشتی، صاحب عنوان سومی این رقابت‌ها شد.

وی ادامه داد: بر این اساس فرنگی کار جوان قمی از سوی کادر فنی تیم ملی جوانان به تمرینات آماده سازی این تیم فراخوانده شد.

رقابت های انتخابی تیم ملی کشتی فرنگی جوانان برای حضور در رقابت های قهرمانی آسیا و جهان روزهای ۲۰ و ۲۱ فروردین ماه امسال در سالن آزادی شهر سنندج استان کردستان برگزار شد که نمایندگان قم در این رقابت ها خوش درخشیدند به گونه ای که امیر عبدی در وزن ۷۲ کیلوگرم موفق به کسب مدال طلا،‌ محمدمهدی جواهری در ۵۵ کیلوگرم صاحب گردن آویز برنز و محمدامین جبالی فر در وزن ۶۳ کیلوگرم و محمدصادق عبدالهی در وزن ۹۷ کیلوگرم به مدال نقره این رقابت ها دست یافتند.

با رای صادر شده در کمیسیون داوری کشتی و تغییر جایگاه جانقلی از رده پنج به سوم این رقابت ها در وزن ۶۰ کیلوگرم، تمام پنج نماینده قم در این رقابت ها موفق به کسب گردن آویز شدند.

انتهای پیام / 106
https://qomnews.ir/vdciqpa3.t1aqw2bcct.html
نام شما
آدرس ايميل شما