يکشنبه ۱۲ ارديبهشت ۱۴۰۰ ساعت ۰۹:۴۰
کد مطلب : 96457

معلمان و اولیا اجازه ندادند آموزش تعطیل شود

قم نيوز : استاندار قم بر ضرورت تقدیر از معلمان و فرهنگیان و همچنین والدین دانش آموزان که با وجود همه تنگناها نگذاشتند آموزش و پرورش تعطیل شود تأکید کرد.
معلمان و اولیا اجازه ندادند آموزش تعطیل شود
معلمان و اولیا اجازه ندادند آموزش تعطیل شود
به گزارش قم نیوز بهرام سرمست پس از مراسم بزرگداشت مقام معلم که با حضور تعداد محدودی از معلمان و فرهنگیان برگزار شد در گفت و گو با خبرنگاران با تبریک هفته معلم و اشاره به مقارن شدن آن در سال جاری با شب های قدر بیان کرد: متأسفانه در شرایط کرونایی امکان برگزاری مراسم تجمعی تقدیر از معلمان عزیز وجود ندارد و از این رو مراسم های به صورت محدود و نمادین برگزار می شود.

وی افزود: آموزش و پرورش به مثابه دو بال هستند که خوشبختانه در شرایط کرونایی هم با تلاش گسترده همه معلمان و فرهنگیان تعطیل نشد و به صورت مجازی ادامه یافت.

استاندار قم با بیان طول مدت درگیری 440 روزه استان قم با بیماری کرونا خاطر نشان کرد: این طول مدت درگیری، بیشترین تعطیلی را برای آموزش حضوری دانش آموزان قمی پدید آورد، اما آموزش و پرورش استان در این مدت هم در برگزاری مجازی کلاس ها و هم در کمک به ستاد استانی مبارزه با کرونا همت داشت که شایسته تقدیر است.

سرمست با تقدیر از خیرین سلامت و گروه های مردمی یادآور شد: این افراد نیز در مسیر مبارزه با بیماری کرونا و تعطیل نشدن آموزش ها در کنار آموزش و پرورش بودند.

وی با ابراز امیدواری برای عبور از امواج بیماری کرونا و رسیدن به مراحل باثبات تر بیان کرد: امید که بتوانیم در آینده ای نزدیک شاهد برقراری آموزش های حضوری در مدارس باشیم.

استاندار قم با قدردانی مجدد از فداکاری معلمان اذعان کرد: اگرچه شرایط آموزش حضوری برای دانش آموزان محدود شد، اما این شرایط سخت نتوانست معلمان را از تلاش و کوشش مضاعف بازدارد.

سرمست در پایان سخنان خود به همراهی والدین در آموزش غیرحضوری دانش آموزان نیز توجه داد و گفت: لازم است تا در کنار  تکریم از معلمان، از اولیای دانش آموزان نیز بابت همیاری در آموزش های غیرحضوری تقدیر و تشکر شود.

انتهای پیام/ 106
https://qomnews.ir/vdca0yno.49nim15kk4.html
نام شما
آدرس ايميل شما