چهارشنبه ۱۵ ارديبهشت ۱۴۰۰ ساعت ۱۲:۳۱
کد مطلب : 96541

جشنواره داستان نویسی قم تمدید شد

قم نيوز : دبیر دومین جشنواره ملی داستان قم گفت:مهلت ارسال آثار تا ۳۱ اردیبهشت ۱۴۰۰ تمدید شده است و اختتامیه جشنواره ملی داستان نویسی در دهه کرامت و همزمان با میلاد حضرت فاطمه معصومه (س) برگزار می‌شود.
جشنواره داستان نویسی قم تمدید شد
جشنواره داستان نویسی قم تمدید شد
به گزارش قم نیوز مژگان زینلی‌پور دبیر دومین جشنواره ملی داستان قم و عضو هیئت مؤسس انجمن ادبی «پیرنگ»، با اعلام تمدید مهلت ارسال آثار این جشنواره تا ۳۱ اردیبهشت، عنوان کرد: این جشنواره با محور‌های زندگی و سیره کریمه اهل بیت حضرت فاطمه معصومه (س)، آداب، رسوم، فرهنگ و اقلیم قم، کرونا در جاریِ زندگی و معرفی و پاسداشت مدافعان سلامت برگزار می‌شود.

دبیر دومین جشنواره ملی «داستان قم» و عضو هیئت مؤسس انجمن ادبی «پیرنگ» بیان کرد: بخش‌­های جشنواره از داستانک (حداکثر ۳۰۰ کلمه)، داستان کوتاه (حداکثر ۵۰۰۰ کلمه) و داستان مصوّر (فتورمان) تشکیل شده است که هر شرکت کننده می‌تواند در هر بخش حداکثر سه اثر ارسال کند و نباید آثار ارسالی در سایر جشنواره‌ها حائز رتبه شده باشد.

دبیر دومین جشنواره ملی «داستان قم» درباره شرایط هر بخش توضیح داد و گفت: در بخش داستان کوتاه و داستانک آثار ارسالی باید به صورت مجزا و در قالب فایل word با قلم B Nazanin و اندازه قلم ۱۴ باشد و در بخش داستان مصوّر هر اثر حداقل ۷ و حداکثر ۱۵ فریم عکس داشته باشد که عکس‌ها با دوربین حرفه‌ای یا موبایل با کیفیت گرفته شود.

زینلی‌پور تصریح کرد: مهلت ارسال آثار تا ۳۱ اردیبهشت ۱۴۰۰ تمدید شده است و اختتامیه جشنواره در دهه کرامت و همزمان با میلاد حضرت فاطمه معصومه (س) برگزار می‌شود.

دبیر دومین جشنواره ملی «داستان قم» و عضو هیئت مؤسس انجمن ادبی «پیرنگ» به نحوه ارسال آثار نیز اشاره کرد و گفت: علاقه‌مندان می‌توانند آثار خود را به ایمیل جشنواره به نشانی dastaneqom@gmail.com ارسال کنند.

انتهای پیام/ 106
https://qomnews.ir/vdcezn8o.jh8pei9bbj.html
نام شما
آدرس ايميل شما