قم نيوز : مدیرکل تعزیرات حکومتی قمگفت: یک مالک دستگاه‌های قاچاق استخراج ارز دیجیتال در استان قم به پرداخت ۷.۲ میلیارد ریال جزای نقدی محکوم شد.
مالک دستگاه‌های ماینر در قم به ۷.۲ میلیارد ریال جریمه محکوم شد
مالک دستگاه‌های ماینر در قم به ۷.۲ میلیارد ریال جریمه محکوم شد
به گزارش قم نیوز مهدی ریاضی مدیرکل تعزیرات حکومتی قم گفت: در پی گزارش‌های مردمی مبنی بر استفاده غیرمجاز از ماینر‌های استخراج ارز دیجیتال در یک کارخانه واقع در حومه شهر قم، ماموران و عوامل ناجا طی مراجعه و بازرسی از کارخانه، تعداد ۱۱۱ دستگاه ماینر دیجیتال به ارزش هفت میلیارد و ۲۲۸ میلیون و ۷۰۸ هزار و ۲۱۱ ریال را کشف، توقیف و مراتب جهت رسیدگی به اداره کل تعزیرات حکومتی استان ارسال شد.

ریاضی افزود: با تشکیل پرونده، شعبه ویژه رسیدگی به تخلف‌های قاچاق کالا و ارز تعزیرات حکومتی قم، ضمن احضار متهم، استماع اظهارات و اخذ آخرین دفاعیات متهم، به دلیل عجز متهم از ارائه مدارک مثبته، پس از رسیدگی، اتهام قاچاق را محرز و مسلم دانسته، متهم را علاوه بر ضبط ماینر‌های مکشوفه قاچاق به نفع دولت، به پرداخت مبلغ ۷ میلیارد و ۲۳۰ میلیون ریال جزای نقدی در حق دولت محکوم نمود.

 مدیرکل تعزیرات حکومتی قمیادآورشد بر اساس قانون کلیه دستگاه‌های استخراج ارز دیجیتال توسط مرجع کاشف، تحویل اداره جمع آوری و فروش اموال تملیکیِ استان شد.

انتهای پیام/ 106
https://qomnews.ir/vdcjiieh.uqemizsffu.html
نام شما
آدرس ايميل شما