سه شنبه ۲۱ ارديبهشت ۱۴۰۰ ساعت ۰۹:۴۵
کد مطلب : 96665

بسکتبال ایران در انتظار مدل جدید شیمیدر

قم نيوز : بسکتبالی‌ها و قمی‌های پرتعداد علاقمند به این رشته ضمن تاکید بر اثرگذاری مثبت شیمیدر در ورزش قم در واکنش به پیام مدیر عامل باشگاه فرهنگی ورزشی شیمیدر خواستار حضور پرقدرت این تیم در فصل آتی لیگ برتر این رشته المپیکی شدند.
بسکتبال ایران در انتظار مدل جدید شیمیدر
بسکتبال ایران در انتظار مدل جدید شیمیدر
به گزارش قم نیوز بسکتبال به عنوان یک رشته المپیکی پس از حضور تیم شیمیدر به نمایندگی از استان قم در بالاترین سطح رقابت‌های باشگاهی کشور، در بین قمی‌ها علاقمندان زیادی پیدا کرده و دوست‌داران این رشته در قم اکنون به شیمیدر عشق و اشتیاق زیادی نشان می‌دهند.

نخستین حضور شیمیدر به نمایندگی از استان قم در لیگ برتر فصل ۱۳۹۹ - ۱۳۹۸ به دلیل شیوع بی‌موقع ویروس کرونا بی‌سرانجام ماند اما فصل ۱۴۰۰ – ۱۳۹۹ مسابقات لیگ برتر بسکتبال مردان ایران با ایستادن شیمیدر قم روی سکوی سوم این رقابت‌ها همراه بود و بسیاری از کارشناسان خبره این رشته، شیمیدر را به واسطه کسب این عنوان تحسین کردند.

با وجود کسب این رتبه، گویا هنریک درغوکاسیان مدیرعامل باشگاه فرهنگی ورزشی شیمیدر انتظاری فراتر از ایستادن روی سکوی سوم بسکتبال ایران دارد و پیامی که وی بعد از عدم راهیابی شیمیدر به دیدار فینال این فصل صادر کرد بیانگر این مهم است.

مدیرعامل باشگاه شیمیدر قم در پیامی خطاب به هواداران این تیم ابتدا از تمام آنها قدردانی کرد و سپس از حمایت اهالی این رشته و فدراسیون بسکتبال ایران در برگزاری این فصل از مسابقات سوپر لیگ بسکتبال باشگاه‌های کشور در شرایط سخت کرونایی به نیکی یاد کرد و گفت: متاسفانه شاهد آن بودیم علیرغم تلاش شبانه‌روزی و بسیار زیاد بازیکنان و کادر فنی، تیم بسکتبال شیمیدر از راه یافتن به فینال سوپر لیگ ایران بازماند.

واکنش هواداران شیمیدر به پیام مدیرعامل باشگاه
مدیرعامل خوش‌اخلاق و کاردان شیمیدر که از خیّرین و چهره‌های موفق عرصه اقتصاد کشور به شمار می‌رود، در بخش پایانی این پیام تصریح کرد: با عرض پوزش از تمامی هواداران باشگاه، قطعا در مسابقات دوره بعد سوپر لیگ کشور و با حمایت‌های بی دریغ آن عزیزان و سازماندهی بهتر تیم، رسیدن به مقام قهرمانی دور از انتظار نخواهد بود.

پیامی که مدیرعامل باشگاه فرهنگی ورزشی شیمیدر قم از روی خضوع خطاب به هواداران شیمیدر صادر کرد، موجی از واکنش‌ها را در فضای مجازی و در صفحه اختصاصی این باشگاه به دنبال داشت و اکثر دنبال کنندگان و علاقمندان این تیم با قدردانی از این پیام خواستار حضور قدرتمند شیمیدر در فصل ۱۴۰۱ – ۱۴۰۰ لیگ برتر بسکتبال ایران شده‌اند.


انتهای پیام / 106
https://qomnews.ir/vdcbs0b9.rhb00piuur.html
نام شما
آدرس ايميل شما