جمعه ۲۴ ارديبهشت ۱۴۰۰ ساعت ۱۳:۲۴
کد مطلب : 96747

۲۵۰ طلبه قمی در موج چهارم کرونا پای کار آمدند

قم نيوز : دبیر ستاد بحران و حوادث مترقبه حوزه‌ های علمیه از فعالیت ۲۵۰ طلبه قمی هم‌زمان با موج چهارم کرونا خبر داد.
۲۵۰ طلبه قمی در موج چهارم کرونا پای کار آمدند
۲۵۰ طلبه قمی در موج چهارم کرونا پای کار آمدند
به گزارش قم نیوز حجت الاسلام والمسلمین محمدحسن زمانی، دبیر ستاد بحران و حوادث مترقبه حوزه‌های علمیه گفت: با شروع موج چهارم کرونا جلسه‌ای با حضور تمامی اعضای ستاد بحران حوزوی، سرتیم‌های طلاب جهادی مستقر در بیمارستان ها، مسئول کمیته بیمارستان ها، مسئول کمیته آرامستان‌ها در دانشگاه علوم پزشکی استان برگزار شد، جلسه بسیار دقیق و کارشناسی بود و منجر به فعال شدن مجدد ستاد بحران حوزوی در موج چهارم کرونا گردید.

او ادامه داد: از فردای آن روز فراخوانی زده شد، ۲۵۰ طلبه خواهر و برادر فوراً اعلام آمادگی کردند با ساماندهی که صورت گرفت در هر بیمارستان پنج طلبه برادر و چهار طلبه خواهر به همراه مشاوران به صورت شبانه روزی در سه شیفت مشغول به خدمت رسانی به بیماران کرونایی و همراهی با کادر درمان شدند.

دبیر ستاد بحران و حوادث مترقبه حوزه‌های علمیه گفت: کمیته مشاوره با هدف کاهش آلام بیماران و مشاوره دهی از نظر روحی و کاهش استرس فعالیت خوبی را از خود به جای گذاشت و در طول فعالیت از موج اول تا کنون گروه‌های متعدد مرکز مشاوره حوزه‌های علمیه دوشادوش سایر طلاب جهادی خدمت رسانی کردند.

او  ادامه داد: بحمدلله در قم خلأای در خصوص کمک رسانی به بیمارستان نداریم و لذا با تشدید شرایط کرونایی در اعلام عمومی به حوزه‌های مراکز استان و درخواست برای فراخوان طلاب جهادی مناطق خود خواستیم تا طلاب جهادی با نظارت مدیریت مدارس و ستاد بحران حوزوی در نقاطی که در هر استان مشخص می‌شود، حضور فعالانه‌ای داشته باشند تا ان شاءالله به زودی شاهد ریشه کن شدن این ویروس منحوس از کشور و عالم باشیم.

حجت الاسلام زمانی گفت: تلاش هایی که حوزویان در ایام شیوع کرونا به عنوان کار جهادی انجام دادند، برگ زرینی در تاریخ روحانیت است.

انتهای پیام / 106
https://qomnews.ir/vdccmmqo.2bqe08laa2.html
نام شما
آدرس ايميل شما